我的網誌清單

2015年7月24日星期五

兩餸一湯

原來之前有一餐upload咗相但仲未寫。。 。
某日嘅兩餸一湯。


冷盤有沙律,清清地。


有自發大豆芽>>>大豆芽海帶湯。
依家咁熱,冇得自發啦。


仲有沙茶花生醬骨。


19 則留言:

  1. 大豆芽菜以前成日食,已有七年無食過啦﹗要點發架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃豆浸24小時催芽,倒入筲箕去水,
      整個筲箕連豆(上面放硬物如碗)放响膠箱/盆再放上大毛巾遮光,或者放响膠箱/盆再放入地櫃遮光,不能有水浸住d黃豆,
      每天冲水3-4次(冲水時不要讓它見太多光),約3-4日便有收成

      刪除
    2. 家裡好似有包老黃豆,等我試下先!!! ^_^ 謝謝指教啦!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 今日有沙茶花生醬骨,煮多咗飯架

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,我下次試用有機豆發先得

      刪除
  4. 沙茶花生醬是沙茶醬加花生醬嗎? 我也愛沙茶醬炒餸.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有呀
      http://homemade-blog.blogspot.de/2014/09/blog-post_30.html

      刪除
  5. 大豆芽湯簡單又好味 , 我有時會加埋豆腐一齊煮呢

    回覆刪除