我的網誌清單

2015年7月19日星期日

小收成

王子在新屋開墾了小菜園,供我玩玩,種種有機菜。
很遲才開始種,熱浪過後終於有小收成啦。
翠肉瓜最生性。



熱浪整死不少菜苗,菜心最强,好好種,決定不食留多啲種子。


也種了荷蘭豆。


 Kale也可以收一點了。


也種了Borage,主要吃花,有益嘛。



花蜜好甜,蜜蜂從冇離開過。



小收成,夠食一日啦。


24 則留言:

  1. 有個花園, 你種咩都得啦 ^^

    回覆刪除
  2. 有自家農產品真係正!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 最正係可以種啲中式菜

      刪除
    2. 可以種絲瓜、冬瓜、菜心、芥蘭、苦瓜等等等,仲有芫茜﹗想想已夠開心﹗

      刪除
    3. 係啦,我好羨慕其他人,在園內種出不同中式菜!

      刪除
  4. 請問kale 要怎樣整才好吃,因近幾年在這裡超市有得賣,看賣相有啲像芥蘭,怕硬身不敢買來吃……

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒、灼我都會,或者煲西湯>>>薯仔菜絲湯

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,尤其呢度好多中式菜都冇

      刪除
  6. Kale 這裡好貴㗎,我都鍾意種蔬菜,可惜天氣太熱

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗你度種瓜類收成會好啲,Kale易種呀,而且可以全年採收

      刪除
  7. 王子給了你小菜園,他也有自己的種植天地嗎?

    回覆刪除