我的網誌清單

2015年7月7日星期二

素冷麵

43度嘅星期六及星期日,雖然日間在夏宮十分舒服,晚上回到家中,依然有36度。
太熱嘅日子,但肚子是餓的。
又係素冷麵出場嘅時候。


王子本說他只吃凍麥皮,一知我食素冷麵,立即說他也想念冷麵,也要一碗。
是日吃麻醬素冷麵,香香酸辣冷冷的。
素冷麵,啱食嗎?

19 則留言:

  1. 啱食,唔該加多一碗啦!

    回覆刪除
  2. 好彩呢度水喉水夠凍,我頻頻洗面洗手降温。

    回覆刪除
  3. 咁啱我都係用麻醬整餸!

    回覆刪除
  4. 只麻醬撈冷麵我已覺得很夠了…

    回覆刪除
  5. 素冷麵真係夏天的必需品呀 ~~~

    回覆刪除
  6. 冷麵我只食過Zaru Soba咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. Zaru Soba都好味,不過我比較愛麻醬冷麵

      刪除