我的網誌清單

2015年7月9日星期四

有備而戰

熱浪來之前到了一趟後山,看見幾棵果樹差不多可採收了。
熱浪走了,涼了,和王子帶着大盒子去裝。
Blackberry也開始轉色啦。


有些已經可以吃。


萬萬想不到,有棵酸車厘子果子竟還沒壞掉。


立即採多點!


小蘋果十分可愛。


桃也長得好。


蟠桃也紅了。



油桃也長得很好。


不少園主也會養走地鷄,土壤變肥之外,鷄也可以用來看門口。


紅加侖很美,卻很酸。


這是Mirabelle plums(黃香李),是此行主要目的。


黃香李在超市不常見,一年也見不到3次。


二人合力採了5kg水果。
黃香李分兩盤,一盤已熟,一盤較生。
回家途中碰上鄰居,把熟的分了一半給她家。


回家已晚了,趁水果新鮮,馬上處理好。
隔天早上,較生的黃香李,便可用來鹽漬,當醃咸水梅用。


醃咸水梅方法可以看這裡

25 則留言:

  1. 我地都執左成kg 車厘子, 都幾好味

    回覆刪除
  2. 你有無摘蟠桃食呀? 我想知德國種嘅, 夠唔夠香、甜、多汁呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有摘一個呀,夠香、少甜、多汁,比超市意大利產嘅好好多

      刪除
  3. you did not wear long-sleeves or gloves? I don't like picking blackberries because there are so many spikes

    回覆刪除
    回覆
    1. Nope, coz our major targets were the mirabelle plums.

      刪除
  4. 回覆
    1. 雖然不是全部可以採,但可以採嘅已經不少啦,很知足

      刪除
  5. Mirabelle plums我見超市有樽裝,但係我未食過唔知係乜,冇賣。

    回覆刪除
  6. 呢啲算唔算有機果物?那些蟠桃我呢邊是一年一季,味道麻麻但不很便宜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係有機居多,超市意大利產d蟠桃又係麻麻,呢次即摘就幾好

      刪除
  7. 回覆
    1. 後山真係唔錯,散步時又可採果

      刪除
  8. 袁太都好羨慕呀 , 有咁多水果

    回覆刪除
  9. 嘩......後山有果樹,
    咁咪唔使銭,
    厲害呀.....5kgs
    香港啲桑子好貴架,
    黃香杏好少見♡♡♡♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然不是全部可以採,但可以採嘅已經不少啦,點摘都食唔哂
      桑子好難摘,又難保存,我地賣得貴架
      黃香李我响亞洲未見過呢

      刪除