我的網誌清單

2015年7月27日星期一

海帶糖水

王子以超音速將佢身上病菌惹俾我!
攪到我立即喉嚨痛,痛到似火消。


我立即以超音速煲個海帶糖水,解解毒。
除了海帶,還放了綠豆、紅腰豆、洋薏米及果皮,王子似乎也愛吃。
第一天可以熱食,隔天便可以凍食,真好!

24 則留言:

  1. 回覆
    1. 我好耐冇食糖水啦,特別覺好味

      刪除
  2. 回覆
    1. Thank you! 我鐘意用薏米,煲糖水煲湯都啱

      刪除
  3. 超音速....你哋兩個太親密了.

    回覆刪除
  4. 你—早煲比王子食,可能你不會惹上身呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得應該—早家居隔離,最有效

      刪除
  5. 回覆
    1. 舒服啲,但好番都係要靠洋葱咳水

      刪除
  6. 我呢幾日都喉嚨痛 , 仲加埋有兩粒大痱滋 , 簡直有想死的感覺 , 平時煲海帶糖水只會煲袁生個份 , 因我唔食海帶架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,好討厭喉嚨痛同咳!

      刪除
  7. 我都好中意食綠豆糖水, 但我次次都會掉左d海帶去隔離碗度, 因為我好怕滑潺潺野啦..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 我超鐘意食海帶架,我幫你食!

      刪除
  8. 我未試過加海帶嚟煲呢.
    好番啲味呀? 保重呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 加海帶可以清熱毒呀
      後來轉咳,依家好咗但仲未清

      刪除