我的網誌清單

2015年8月24日星期一

鯊魚Masala

買了包葡萄牙冰鮮鯊魚扒試試。
我只吃過新鮮鯊魚,冰鮮鯊魚是第一次試。


做了鯊魚Masala,肉質幾好又冇骨,一定會再買。


加多碟菜。


17 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔鞋喎,介乎魚同鷄中間,類似田鷄嘅質感

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔鞋喎,介乎魚同鷄中間,類似田鷄嘅質感
      有機會試試,啲肉唔容易散,stew同grill都合適架

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔腥又唔鞋,stew同grill都合適喎

      刪除
  4. 年輕時到訪朋友家,她爸爸煑鯊魚,我第一次吃鯊魚,但味道已經無印象了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最深印象係南美炭燒鯊魚扒,好好食呀

      刪除
  5. 我地會用辣椒來煮或者燒烤

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我食過通常都係stew同grill
      辣椒煮未食過,好似好正喎

      刪除
  6. 我這邊有些魚是同鯊魚同類的,價錢也要中等,吃的感覺算不錯呀。

    回覆刪除