我的網誌清單

2015年8月12日星期三

王子開飯時

執金之後,亦是王子開飯之時。
順路去朱古力outlet。


天氣熱爆!



朱古力outlet已經準備咗冰同冰袋,咁就買咗都唔怕溶。。


小孩真可愛,望住雪糕相已經可以傾餐飽。


Cafe超多人。



王子一早已入咗去買買買啦。






終於買到我想要嘢嘅,次次都冇貨架。


我買咗大袋,呢個細嘅冇買。


禮盒好靚。


呢啲相會令朱古力友非常忍唔住。


一米長禮盒。


博物館禮盒,唔靚囉。


散賣都得。


新口味buttermilk with lemon。


新口味strawberry with mint。


仲有大茶飯系列。






最多人一定係減價區!



Outlet先有紙包裝,特別平架!


26 則留言:

  1. 王子喜歡M&M 嗎? 我地上次去London 個M&M building, 又係好正架!

    回覆刪除
    回覆
    1. M&M佢食但唔特別喜歡,佢鐘意呢個品牌多d
      M&M building啱我多d>>>>睇精品!

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢完全好似小朋友挑選玩具咁呀

      刪除
  3. 買左個大袋,然後滿載而歸呀? 有無買Buttermilk lemon, 掂唔掂?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,個大袋我仲未捨得拆
      無買Buttermilk lemon呀,不過我估係好食架

      刪除
  4. 王子執完 poo poo ,當然要點 rewards啦。我個人覺得呢隻朱古力太甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢完全好似小朋友挑選玩具咁呀
      呢隻朱古力要買帶酸味果啲,反而啱亞洲人口味

      刪除
  5. 今次德國個trip原本個plan都有plan去.但係改改吓plan, 都係下次先啦.

    回覆刪除
  6. 天氣咁熱,啲古古力有冇溶呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地買咗冰同冰袋,否則一定溶呀

      刪除
  7. 而家啲朱古力有很多想不到的新口味,連辣椒味都有呀……

    回覆刪除
  8. 發達喇,班生見到一定兩眼發光.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!!平時超市減價,買到清倉架

      刪除
  9. 難以抗拒,但買返屋企就話唧,用黎做手信我驚佢支持唔住,旅程中途變漿。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買朱古力做手信真係要睇天氣架

      刪除
  10. 太熱.....做乜都無心機,
    哩個品牌朱古力好多色彩,好靦,
    但太多食唔哂,好在只溶喺口啫*(^_^)*

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個品牌朱古力好有特色,又多口味,我覺得佢包裝好吸引

      刪除
  11. 太熱.....做乜都無心機,
    哩個品牌朱古力好多色彩,好靦,
    但太多食唔哂,好在只溶喺口啫*(^_^)*

    回覆刪除
  12. 太熱.....做乜都無心機,
    哩個品牌朱古力好多色彩,好靦,
    但太多食唔哂,好在只溶喺口啫*(^_^)*

    回覆刪除