我的網誌清單

2014年4月6日星期日

A貨山東燒雞

天氣有點熱,有點想吃山東燒雞。
做個A貨山東燒雞止心癮先得。


王子不愛太強勁蒜味,所以我沒有用上大量蒜茸,只用了一點,但卻加入了海燕窩、青瓜及蕃茄令佢清爽啲。還加了一點辣呢。
下次焗嘢時順手焗多兩隻雞脾,咁就有山東燒雞食啦。

天氣熱冇人想食飯,做了雜菜煎粉絲蛋餅,用山東燒雞嘅酸汁伴食。

買餸時見士多啤梨又平又靚,買了兩大盒。
用了一部份做了酒香朱古力士多啤梨布甸做飯後甜品。

士多啤梨嘅顏色,見到都開心。



山東燒雞


食譜:

材料﹕
大雞脾2隻
中蕃茄2個
大青瓜半條/温室青瓜4條
已發海燕窩30g


調味(A):
老抽1/3湯匙
鹽1/2湯匙
鹽焗雞粉1/2湯匙


調味(B):
蒜茸1湯匙
辣椒油1/2-1湯匙
麻油1湯匙
醋4湯匙
生抽1湯匙



大雞脾用調味(A)醃2小時以上, 
用200度於焗爐上層焗25-35分鐘至雞脾熟,
待稍涼後用手撕出雞脾肉 ,
蕃茄及青瓜切絲, 海燕窩切段,
混和調味(B),拌入蕃茄青瓜海燕窩,試味,
碟內先鋪上大部份蕃茄青瓜海燕窩,再鋪上雞脾肉,
再將餘下蕃茄青瓜海燕窩及汁液倒在雞脾肉上。


如果你愛吃生蒜茸或香菜,可以在面另加啊。

20 則留言:

  1. 係呀, 我下次燒雞都學你燒多D,一次食唔哂可以留來做沙律。

    回覆刪除
  2. 請恕我孤陋寡聞,欲請教「海燕窩」是乜東東?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔孤陋寡聞!可以睇舊post:
      http://homemade-blog.blogspot.de/2014/02/blog-post_3.html

      刪除
  3. 你住德國邊度呀,睇下十月份去德國旅行時有冇機會見下你?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住Stuttgart呀,到時睇下有冇機會見啦

      刪除
  4. 山東燒雞未食過. 唔知正貨係點..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我响香港食過,唔知係咪正貨:唔係焗係炸嘅,同好多生蒜茸,唔辣嘅

      刪除
  5. 山東燒雞我都未食過, 海燕窩我亦唔知係乜. :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 據說馬來西亞盛產海燕窩,我諗你度有架。
      海燕窩可以睇舊post:
      http://homemade-blog.blogspot.de/2014/02/blog-post_3.html

      刪除
  6. 未食過山東燒雞, 應該係惹味啦, 似手撕雞?

    回覆刪除
    回覆
    1. 類似啦,不過多咗份燒烤香味,有啲似燒雞同板拍青瓜混合體

      刪除
  7. 未食過山東燒雞, looks good !

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲似新加坡沙爹加青瓜/菜同吃咁,好清爽架

      刪除
  8. 原來山東燒雞係沙律來,很吸引!!!我又要學你,下次焗多D雞嚟整

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次D雞仲暖架,似食warm salad呀,啲雞汁混合沙律之後正好多

      刪除
  9. 回覆
    1. 好簡易咋,不過味道好好,有機會試試

      刪除
  10. 我都好耐冇食過山東燒雞,妳呢個山寨版好多料喎,勁!

    回覆刪除