我的網誌清單

2014年4月4日星期五

牛一蛋糕

王子牛一,我有好多蛋糕要焗。
文化差異,佢哋牛一唔係同事夾份買蛋糕請壽星公食,而係壽星公請人食蛋糕。
除了要焗俾同事,仲要焗俾合作伙伴公司。
是晚焗了兩個俾合作伙伴公司。


 蛋糕一是菠蘿椰子蛋糕。


蛋糕二是金寶雜莓蛋糕。
我檢查蛋糕時唔小心攪到佢中間有啲凹咗。。。


其實是日我又係懶洋洋,根本冇心機整蛋糕,拖到晚上9點先開始焗,12點幾先收工。
呢兩個蛋糕模係高模黎架,兩個都係Kaiser(即係WMF),其中一個最近新買,某日勁好彩見佢由18歐減到.......3歐(睇到時以為眼花),立刻掃咗2個。。。
個模啲料好厚,好穩固,最重要唔漏又容易清潔。
以前試過有蛋糕模會漏,攪到冇咗個蛋糕之餘,又要抹焗爐,仲有成陣燶味。
兩個蛋糕加埋應該有接近4kg,原本諗住實有剩,點知都俾佢哋食清光,真係食力非凡呀。

14 則留言:

  1. 吓? WMF只係3歐!!!!
    Happy belated Birthday to王子

    回覆刪除
    回覆
    1. 代王子多謝你!
      3歐仲要唔係質素低果種model.......雜嘜都買唔到呀

      刪除
  2. 祝王子生日快樂~~~
    嘩,生日蛋糕要整來比人,咁咪要焗好多個囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 代王子多謝你!
      我total要焗3個大蛋糕同2條瑞士卷呀

      刪除
  3. 祝王子生日快樂, 身體健康

    回覆刪除
  4. 啲蛋糕模用耐咗就會鬆㗎,你整菠蘿那一個好正喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞!我上次買果個蛋糕模唔平仲漏,抹到我發火呀。。。

      刪除
  5. 祝王子生日快樂!

    3歐個蛋糕模, 我都想要呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 代王子多謝你!我見到加厚、non-stick同濶底仲要WMF3歐時,真係以為眼花呀!

      刪除