我的網誌清單

2014年4月24日星期四

巴黎ep5

悶未?又係巴黎市集!



芝士芝士芝士。。。


美美的菌類


即開即食





未見過花檔咁擺花。




呢檔勁得意,只賣bb菜,全部迷你!

王子的獵物。。。

巴黎最舊有蓋街市,很小,大部份已改建為各式餐廳。




遺憾鏡頭不能拍下那種氣氛。。。





17 則留言:

  1. 呢個 flan patissier 我都 like 喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子狂讚,要我影低老番呀

      刪除
    2. 好易整, 你可以返去整俾佢食呢

      刪除
  2. 去咗好多市集喎. 見到D海鮮真係恨C人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,博物館、文藝嘅我地又唔識,名店又唔嘵欣賞,食物最實際呀

      刪除
  3. 有大老爺至愛嘅蠔呀!

    回覆刪除
  4. 這些市集真不簡單,甚麼東西都有,而最惹人注目的是那些貝類,我記得有次在巴黎旅行,還看到已釀好了的法國田螺,和一桶桶的黑青口⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋佢哋擺得好靚,賞心悅目呀

      刪除
  5. 最鍾意市集㗎啦, 海鮮海鮮海鮮wah...

    回覆刪除
  6. 有嘢食同靚花睇, 唔悶.

    回覆刪除