我的網誌清單

2014年4月25日星期五

巴黎ep6

繼續遊巴黎!
唔知你見過vertical plantation未?
呢個好靚,實用,又適合大城市。
據說巴黎有間餐廳很聞名,因為佢有一幅好高好靚嘅vertical plantation wall。




有士多啤梨同多種香草呢。

王子最讚-免費廁所。
唔臭、有廁紙、洗手液、水、風筒、仲有全自動清潔糸统。
旁邊仲有食用水供應。
王子希望德國儘快引入呢種「技術」 。


甜點天堂。。。
有馬卡龍試食,我們都不愛,連王子都嫌太甜。






聖保羅藝術村

成個區用彩柱圍住。



村內是互通的,比較寧靜及有藝術氣息。
裡面是古董、畫店之類。


估到它是甚麼嗎?

是圖書館呢,我覺得似迪迪尼。。。



11 則留言:

  1. 七彩的甜點,睇到都開心!!

    回覆刪除
  2. 免費廁所>>我覺得我呢度同德國唔會引入囉.

    回覆刪除
  3. 免費廁所? 上次我用,以為壞左唔洗比錢呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐洲的公共廁所都要收費,香港的免費公廁看來是德政了!

      刪除
    2. 免費廁所呢度唔易有呢

      刪除
  4. 好靚既城市,色彩繽紛又充滿藝術氣息,住響到一定好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲區係幾靚,但整體我覺得雜呀

      刪除