我的網誌清單

2014年4月17日星期四

粥。糕。粉

某天午餐:粥。糕。粉


煎魚翅瓜糕。

用之前買回來較少肉的湯骨,製成菜乾鹹豬骨粥。豬骨用鹽醃了2-3天,入哂味,煲出來嘅粥會有份咸鲜香,而肉亦特別滑,據說還有降火清熱之效。
唔知係乜原埋,係咪同鹹鮮魚一樣呢?
未試過真係要試試,無論你煲皮蛋粥、蠔豉粥定瑶柱粥,用鹹豬骨煲出來嘅粥會特別香同綿架。

王子不喜歡食粥,給他做了沙茶雜菜炒河粉。

吃煎糕必要點辣醬。

答應了blog友王子影梅菜相。
呢個very no good。。。

呢個good好多好多。。。


菜乾豬骨粥


食譜:

材料﹕
豬骨800g
菜乾5條 
米1 1/2杯
水4.5公升



調味:
鹽約2湯匙 


豬骨先出水,再用清水沖乾淨, 用鹽醃2-3天,
菜乾洗淨剪碎,米浸過夜,
壓力鍋內加入豬骨、菜乾及水,加壓20-30分鐘,等自動排壓,
去除油份,加入加壓15-20分鐘,等自動排,試味


12 則留言:

  1. 我咪就係買咗no good o個pack囉!!

    回覆刪除
  2. 據說梅菜要惠州出產的才好吃!
    而且 No good 那包又沒有地址等資料,可想而知是粗製濫造貨品。
    我猜 No good 那包會平 D,對嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. No good 那包係平d架,有地址.....仲係香港.....

      刪除
  3. 我哋客家人最喜歡將豬肉用盬醃好做咸肉用來㷛粥或者煮餸好正吖

    回覆刪除
    回覆
    1. 盬醃豬肉煮餸我未試過wor,留意下先!

      刪除
  4. 回覆
    1. 米浸過夜+壓力鍋個粥好快綿架

      刪除