我的網誌清單

2014年4月16日星期三

激安晚餐

去超市,買咗包好多肉嘅煲湯骨,挑了最多肉的用來整煲仔飯。
洋人逢骨不愛,我們的排骨,他們的湯骨。
尤其是中國人愛吃的豬排骨、豬尾骨、豬筒骨,佢哋唔多鐘意,所以激平。
其實除咗湯骨,我根本買不到已經切好一件件嘅排骨。
如果要斬排骨,我一定應付唔到!


我喜愛的湯-蕃茄菠菜紫菜湯。

還有涼拌青瓜。

王子愛吃原粒豆豉架。


今餐激安呀!

20 則留言:

  1. 激安? 係咪即係又打左唔少斧頭?

    回覆刪除
  2. 最重要王子食得飽,我都會超市,肉檔 ''掃'' 骨架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 英國正呀,我仲見你有得掃魚頭

      刪除
  3. 激安,真係好激喎. 係咪準備去梁九記?

    回覆刪除
  4. 而今啲老外叻咗,冇以前咁抵咁多肉骨,仲識得提價,而且,呢度係有豬排骨賣,但冇肉嘅,仲好貴添,你估俾狗食咩!
    但唐人超市又唔同,價錢好合理,同香港肉檔賣的做法差不多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋啲洋人未有咁勁,可能亞洲人少,冇乜人買豬骨架

      刪除
  5. 呢度超市有排骨賣, 不過貴過唐人舖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度買肉要去超市或者肉佬,亞超不賣肉,只賣急凍海鮮、內臟果d

      刪除
  6. 我試過斬排骨, 但啲骨真係好硬, 連把菜刀都斬到崩埋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又係!好驚出事,最後放棄唔斬

      刪除
  7. 回覆
    1. 我試過斬唔到,最後原條上-蒸金沙骨?!

      刪除
  8. 煲湯骨係咪即係suppenfleisch? 我到而家都成日唔知自己買緊乜...
    順手問埋其實啲minutensteak又即係乜家伙?

    回覆刪除
    回覆
    1. suppenfleisch係煲湯牛骨,似牛腩。煲湯豬骨係Schweineknochen,平好多架。
      minutensteak係薄牛扒,不帶肥,.我覺得又鞋又唔好食......

      刪除
  9. 復活節愉快:-)
    好清爽晚餐
    豆豉排骨我like
    妳真好手藝!!

    回覆刪除
  10. 估唔到王子會like 食豆豉喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢食豆豉仲要食到lam lam脷架,笑爆嘴

      刪除