我的網誌清單

2014年4月3日星期四

BB菠菜蕃茄柚子沙律 vs 碎三文魚飯

很久冇去梁九記買魚生啦。趁天氣好,去買材料整魚生飯,俾個驚喜王子先得!


趁仲係BB菠菜當造,買咗包BB菠菜食。
超抵食,食咗好多次,終於食完。。。
呢個沙律組合好好味,寫個食譜俾大家先。

 大大碗碎三文魚飯,王子見到佢,笑哂嘴。

相對出面價錢,去梁九記買材料自己整真係抵食。。。
當我出呢個post嘅時候,我哋已經食咗第2次,仲另加一大碟劍魚刺身,好瘋狂呀!



BB菠菜蕃茄柚子沙律


食譜:

材料﹕
BB菠菜100g
中蕃茄2個
柚子肉200g
羅勒葉10塊


調味:
橄欖油1湯匙
蘋果醋1湯匙
檸檬汁1湯匙 
蜜糖1湯匙
鹽少許
黑胡椒碎少許



蕃茄切小塊, 
羅勒葉切絲,
混和所有調味,
拌入蕃茄塊、羅勒葉及柚子肉,待15分鐘,試味,
BB菠菜洗淨,瀝乾,
食前拌入BB菠菜。

18 則留言:

  1. 在香港我都唔係幾敢食魚生,怕唔乾淨呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇報紙話香港好多「假魚生」呀

      刪除
  2. 你那兒買的魚生肯定沒有問題嗎? 新鮮的還是急凍的魚生?

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮架,我特登去高級食材批發商度買sashimi grade嘅魚,唔係隨便買架

      刪除
  3. 食咗好多次,終於食完>>> BB菠菜可以擺好多日架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 4-7日架,不過BB菠菜舊咗仲可以用黎整菠菜芝士奄列、白汁菠菜意粉....嘥嘅機會唔高

      刪除
  4. 嘩比我都笑晒口!咁多魚生啖啖肉, 我都好想食!!!

    回覆刪除
  5. BB 菠菜我都鐘意呀, 不過唔平呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗因為要入口,所以唔平呢。我哋本地多產所以幾平架。

      刪除
  6. 好幸福呀!!!!!!!

    回覆刪除
  7. BB菠菜細細塊葉好得意呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真係特別細塊,我再買時已經大塊咗好多,一水水架

      刪除