我的網誌清單

2014年4月21日星期一

巴黎ep3

跟王子行古董市場,古董古物我地冇研究,係咁二行下算。






都係食得嘅啱我地睇,呢個有蓋街市係一個古建築改建的。



因為多唔同民族,啲食品好多完化。
有摩洛哥。

有加勒比海。



呢度啲鷄連頭賣嘅?!

小斯理蘭卡。


好耐冇見!


橋底街市好似係全巴黎最平。

好大、好迫!

呢度都興一份份買!

下一站。

Sacred Heart Cathedral聖心大教堂


  
Place du Tertre 蒙馬特畫家









16 則留言:

  1. 咁有無試咗邊樣嘢食呀?

    回覆刪除
  2. 我地附近超市賣既無頭架, 不過兔仔就連頭賣, 因為以前有謠言話無頭兔仔其實係貓, 所以囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇印象洋人地方d嘢會連頭賣呢,我見佢有時仲有d羽毛保留住,我懷疑係防偽呀

      刪除
  3. 你有冇幫襯畫家,畫番幅人像留念呀?
    btw 畫幅人像要多少銀兩呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇畫又冇問價呀 ,好多遊客,應該唔平啦

      刪除
  4. 我最鍾意行賣食物嘅市場,眼到金啲㗎

    回覆刪除
  5. 藍天襯sacre coeur, 真係好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果少啲人就好啦,可以輕鬆地欣賞

      刪除