我的網誌清單

2014年4月7日星期一

檸檬牛油意大利陳醋烤白露荀沙律

踏入露荀季節,一定要吃。多。啲!
本地露荀尚未上場,今天買了希臘產的白露荀。


做了顏色很美、食味很清新的檸檬牛油意大利陳醋烤白露荀沙律 。
我和王子都不愛煮到淋pat pat嘅露荀,烤過的白露荀保留了爽脆,亦有將白露荀香氣濃縮嘅作用,白露荀表面用了意大利陳醋加上牛油做成陳醋焦糖效果(caramelised balsamic)。

王子中午時跟我說,晚餐他只吃士多啤梨加乳酪。。(怎麼可能?!)
後來知道有檸檬牛油意大利陳醋烤白露荀沙律,便道: 咁.....我都食啦。。(仲係有水份!不可信!)
我還是煮了一鍋印度咖哩薯仔牛腩,配飯食。
當有人聞到咖哩香,便道: 你.....有冇煮多啲呀?我可以陪你食架。。。

唔食埋咖哩牛腩飯,淨食沙律點會飽呀!咪玩啦!
最後王子的晚餐係: 白露荀沙律+咖哩牛腩飯+士多啤梨+乳酪+餐後酒+曲奇+"我仲係唔夠飽"。。。

如果冇白露荀,用青露荀整都得架。


檸檬牛油意大利陳醋烤白露荀沙律


食譜:

材料﹕
白露荀500g
檸檬1個
青瓜片少許
甘荀絲少許
蕃茄片少許
沙律菜少許


調味:
鹽少許

牛油1小塊
蘋果醋1湯匙
黑胡椒碎少許
醋1/4湯匙



白露荀先切去尾及去除硬皮,
將檸檬表皮磨成檸檬皮屑(lemon zest),
將半個檸檬搾汁,
碟內鋪上沙律菜青瓜絲、甘荀絲及蕃茄片
燒熱易潔鑊,不用加油,用中火烤白露荀至微軟
上黑胡椒碎及鹽,加入黑醋及牛油,
加入檸檬皮屑及檸檬汁,
白露荀鋪在沙律菜上,
加蘋果醋入易潔鑊,再倒在沙律菜上。

22 則留言:

  1. 屋企經常有咁多美食又點可能食得少丫..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日扮細食架,唔夠飽時又呱呱叫

      刪除
  2. 佢心地真好, 食都係為左陪你咋 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日話佢日益膨脹嘅身軀都係因為我咋

      刪除
  3. 白露荀很矜貴,英國好少見到有新鮮的賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度啲人勁鐘意食,除咗本地種,又多咗國家種植供應,越來越平呀

      刪除
  4. 咁正都話唔飽,容乜易變肥仔?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢就想變肥仔!肥佬先有佢份變!哈哈哈.....

      刪除
  5. 咁啱,我今日食咗青露荀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想買埋青露荀呀,不過上次去買時佢唔新鮮呢

      刪除
  6. 我呢度都唔多見白露荀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地除咗白同青露荀,久唔久仲有紫露荀同混色露荀架

      刪除
  7. 香港我無見過白露筍,味道是否清一點呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲難形容呀,佢嘅分別似西蘭花同椰菜花,我覺得白露筍香氣比較獨特同細緻,青露荀就爽口啲

      刪除
  8. 睇電視話荷蘭、德國都有靚白露荀,好好味:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇雜誌話白露荀主要顧客係歐洲人,而呢度啲土質亦比較適合種白露荀。
      法國、意大利、西班牙、奥地利....都有好多白露荀食譜架

      刪除
  9. 我地這裡剛剛有好多墨西哥露荀

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇新聞話中同南美州狂種露荀外銷,我哋依家聖誕都有佢哋d露荀食

      刪除
  10. 王子真係抵得諗, 陪你食咁多嘢.

    回覆刪除
  11. 香港啲白露荀賣得好貴呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 白露荀唔襟擺呀,要用快運同雪住先得,所以貴呀

      刪除