我的網誌清單

2014年4月9日星期三

煎鍋貼。濕炒河

假日朋友來我們家吃飯,做了不同食品,其中一樣是蒸包。
蒸包剩下餡,想起煎鍋貼來。
不是拉麵店那種煎薄皮餃子,而是舊式上海菜館三六九、一品香果種皮較厚嘅煎鍋貼。
於是把麵皮擀厚一點。


也不知為甚麼,腦袋想着舊式上海菜館的氣味。
果種卡位。
果本菜譜。
果碗酸辣湯
果籠小籠包同下面啲椰菜。
果杯凍豆漿。
果條炸銀絲卷。
仲有好多好多。。。

舊式上海菜館中,你最愛吃甚麼?


王子超愛吃河粉,做了西蘭花雜菌濕炒河給他,用咗青辣椒蝦米油加上魚露、蠔油炒,似泰式濕炒河。



24 則留言:

  1. 你唔講好地地,一講就惹起我舊時食上海嘢的感覺,再看到有咁多窩貼就直頭流哂口水⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能耐冇食,真係恨食架,只好乖乖擀麵去

      刪除
  2. 回覆
    1. 你咁問. 我想試試喎.

      刪除
    2. 唔太難架,我今日又整咗另一隻味,遲啲post

      刪除
  3. 我在香港時都想搵舊式上海菜館食野呀,依家真係幾難喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家真係幾難,租金太勁,可能得番舊區先有

      刪除
  4. 小籠包, 酸辣湯, 炒鱔糊都係我至愛

    回覆刪除
  5. 點解做包可以剩咁多餡嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實剩一碗餡咋,都已經夠包咁多隻

      刪除
  6. 我仲鐘意食蔥油餅, 油豆腐粉絲, 仲有油到爆既上海粗炒 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 蔥油餅、上海粗炒我都like,有自製,油豆腐粉絲我就麻麻

      刪除
  7. 我妹妹老爺以前响上海菜館做廚師架, 去過嗰間餐廳食佢煮既, 真係好好好好味, 可惜佢已經無做, 嗰間餐廳亦都因為租貴關門大吉了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 租咁貴,依家經營真係難,可能遲d連舊區都冇埋

      刪除
  8. 我都好耐無去上海舖食鍋貼啦, 加痴飯豆漿,嘩,好肚餓呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 痴飯豆漿我都不久買黎做早餐架

      刪除
  9. 回覆
    1. 香港超方便,隨時有得食,我就必須自製啦

      刪除
  10. 樣樣都鐘意食,鱔糊,上海粗炒,銀絲卷,窩貼。。。。。
    你呢個窩貼皮自制架?有時間post個做窩貼制法呀,我整過一次太厚皮,無心機。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自制架,我過兩日會post個做窩貼制法呀,記得過黎睇

      刪除