我的網誌清單

2014年4月5日星期六

家常菜

是日煮家常菜。
本來打算煮兩碟有肉、一碟冇肉,但係天氣熱咗呀,想想還是煮少一點肉,多一點菜吧。


蕃茄薯仔海茸,用咗自製嘅樽裝意粉醬煮。

呢碟都係用自製醬料煮,青辣椒蝦米油炒雜菜。
用咗青辣椒蝦米油加上魚露炒,有泰式炒雜菜果種香味,我like呀。

突然想起茶餐廳嘅粟米肉粒碟頭飯,屋企冇豬肉,於是煮了滑蛋粟米牛肉。

食完自我感覺良好,覺得今餐食咗好多唔同類型嘅蔬菜呀。

10 則留言:

  1. 粟米肉粒飯...搞到我都想煮.

    回覆刪除
  2. 好熱??
    妳喺邊度住呢??
    請問海茸喺乜嘢?
    我like炒雜菜:-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國呀,今年好早開始熱呀。
      海茸係一種海藻,健康食品,好爽口架。
      http://homemade-blog.blogspot.de/2013/10/blog-post_15.html

      刪除
  3. 呢餐多菜少肉都好吸引呀!唔知點解我煮嘅菜,睇見已經唔想食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知點解,因為「隔離飯香」....哈哈哈......

      刪除
  4. 你提起我好耐無煮過粟米肉粒同粟米魚柳添, 又有煮意了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 粟米肉粒、魚柳、豬扒都令我諗起茶餐廳果種風味

      刪除