我的網誌清單

2014年4月10日星期四

一瓜兩吃-越式魚翅瓜沙律

某天又開咗個魚翅瓜。
用壓力鍋先蒸熟,去籽。
以前我也是用叉將瓜肉起出來,現在發現,只要用叉在邊沿刮出一點瓜肉來,熟咗嘅魚翅瓜皮一撕就開。


跟住用手搓下佢便成絲狀,快過用叉刮好多!

今次一瓜兩吃,第一吃是越式魚翅瓜沙律,扮越式青木瓜沙律。
青木瓜太太太貴了,貴到連本地嘅泰國人和越南人也只會小塊小塊咁買。
魚翅瓜絲爽口,用黎扮青木瓜都幾正架。
影相時發現有唔妥!

 咁先似樣嘛。


沙律汁係Nuoc Mam(碌冧)。天氣暖咗,食酸辣沙律醒胃啲!


越式魚翅瓜沙律


食譜:

材料﹕
魚翅瓜絲400g
沙律菜80g
大蕃茄1個切
甘荀絲適量
碎花生適量
炸乾葱/洋適量
碌冧適量


甘荀絲加入適量碌冧,置雪櫃醃半小時, 
再加入蕃茄及魚翅瓜絲醃半小時,試味
大碗內底部放上沙律菜,再鋪上魚翅瓜絲、蕃茄片及甘荀絲, 
灑上碎花生及炸乾葱

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,魚翅瓜絲本身有d爽口架,入雪櫃雪凍咗會再爽d,咁當然冇得同青木瓜比啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 我諗你見過架,即係食越南炸春卷同撈檬果個汁呢

      刪除
  3. 回覆
    1. 我見好多西人用魚翅瓜整沙律,話高纖低卡呀

      刪除
  4. 我呢边嘅魚翅瓜係綠皮白肉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見好多地方都係綠皮白肉,你度d瓜大唔大隻架?

      刪除
  5. 回覆
    1. 成日食果幾種沙律好悶架,呢個有d新意

      刪除
  6. 原來呢個叫魚翅瓜,又學到嘢!可惜我呢度無。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢隻係長型黃皮黃肉,仲有圓型綠皮白肉架

      刪除
  7. 一睇妳個blog就有好嘢食!
    沙律好靚,食味一定唔錯!
    青木瓜好貴,大約幾錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 青木瓜真係好貴,我見泰國朋友買咗一隻蕉咁小一塊要兩歐幾。
      個沙律醒胃架,用黎BBQ、伴扒食會好過一般沙律菜

      刪除
  8. 呢種魚翅瓜同我呢邊既唔同噃, 呢邊既啲籽唔係淨係喺中間, 係响瓜肉中間都有, 要慢慢去挖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好得意噃,呢種魚翅瓜籽好少籽架

      刪除