我的網誌清單

2014年4月1日星期二

團購餐前篇

之前買嘅團購餐都麻麻,仲試過一次,因為太多投訴,俾人網上鬧爆,間餐廳最後要取消個團購,回水。
今次又試,不過事前做足功課先决定。
今次團購嘅係某體育會嘅brunch。


外表完全唔似餐廳。

可能因為旁邊係工業學院,佢用咗好多古衣車做裝飾。







呢個古代煮食爐好靚呀。

近復活節,多咗復活節裝飾品。







 
仲有小朋友corner,呢個好玩噃。

有大露台,天氣好可以响出面食。

睇完環境,睇下食物先!
佢個安排好得意架,係先食早餐buffet,再食午餐buffet,最後食甜品buffet。
比我哋想像中好呀,呢度黎講算好多款。
先食早餐buffet。


竟然有各式新鮮雜莓任食!




有好多種Terrine,啱我食呀。

咖啡、茶同果汁係任飲,仲包一杯有氣白酒。

食完早餐,便上午餐,有salad bar,不過冇食。
熱盤都好多款,不過唔好食。

抖下、出去行下,又到甜品buffet。


今次團購好平仲有咁多嘢食,大成功呀。

16 則留言:

  1. 一分耕耘, 一分收穫, 做足功課, 唔同既

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來上次tapas dinner set間餐廳平日網評幾好架,點知個團購餐超衰,王子有個同事堅好脾氣都鬧足一朝,我哋好彩d,冇食有得回水。

      刪除
  2. 好平咁即係幾錢啫?? 廿歐有冇找呢?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 雖然熱盤唔好食,但係啲冷盤同生果好好味,我覺得好抵啦

      刪除
  4. 最初團購都有啲好嘢,家下越來越差,已經唔敢買團購了。
    呢間咁多嘢食,地方又闊落,呢個團購無買錯呀~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港真係多團購餐!我呢餐由10點食到3點呀,冇香港咁趕架

      刪除
  5. 13歐食咁多, 抵到爛啦. 我都未買過團購餐, 唔敢冒險.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前買set dinner都麻麻,今次之後覺得買buffet團購餐安全啲呀

      刪除
  6. 回覆
    1. 食足5個鐘,完全冇人催埋單呢回事架

      刪除
  7. 見到豐富食物真開心,
    啱食至重要,唔喺幾平都無用:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次啱食又平又豐富,出乎意料呀

      刪除