我的網誌清單

2014年3月31日星期一

孤獨城堡。遊湖

又係天朗氣清嘅一日,同王子選擇了一段郊遊路線。
起點係屬於洛可可(Rococo)建築風格嘅孤獨城堡(Castle Solitude)。


城堡前成了最理想「曬場」。


有人黎影結婚相。


回教徒嘅婚紗你見過未?




離開孤獨城堡之後,便正式走入森林,原來以前呢塊草地+成個森林係城堡花園!

森林盡頭係我哋另一個目的地-湖區。
呢個湖區唔算大,但有着大大小小嘅湖。



用石砌成嘅遊樂場。

天氣好,啤酒園實多人。


呢個係湖區最大嘅湖。




有人釣魚。

釣到啦!

又放番落湖。



回家途中,看見鄰居的花開得很美。
我覺得呢種花比櫻花、梅花更美,仲有香氣架。








14 則留言:

  1. 我睇過呢度回教徒既婚禮, 好多都係大堆頭製作

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋似乎比較傳統,我見佢哋對啲人生大事、節日都好重視。

      刪除
  2. 回覆
    1. 可以架,入面都華麗,仲有古裝人導賞。
      仲可以book黎影相、攪function同拍戲。

      刪除
  3. 回覆
    1. 王子話咁樣最正,唔使打埋已經有花睇同花香聞

      刪除
  4. 鄰居的花看似是望春花,未見過真樹,原來咁多花,好靚呀~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來叫望春花,多謝你話我知!
      真樹真係好靚架,櫻花、梅花我覺得比較小家碧玉,佢就比較大氣、貴氣

      刪除
  5. 回教的婚娣好保守WOR!
    城堡周圍環境好靚, 但我想晚上會好恐怖..haha
    鄰居的花的確好靚, 係咪雞蛋花?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋要守教規,連游水都要包到冚架。
      晚上城堡着燈會好浪漫,周圍係森林、湖會好靜仲有好多野生動物出沒。
      鄰居的花唔係雞蛋花,雞蛋花比較細,佢有木棉花咁大架,原來隻花有好多名架,blog友提及嘅望春花同紫玉蘭都係其一呀

      刪除
  6. 回覆
    1. 我一直都唔知紫玉蘭係乜,原來係佢!
      佢真係有啲似放大咗嘅蘭花,網上資料話佢原來係中藥!

      刪除