我的網誌清單

2014年3月19日星期三

步近的復活節

感受過春色之後本來打算回家。
公園處於地段最貴嘅區,想起公園附近嘅新商場仲未去過。
其實也沒有太特別之處,只是想去八一八。
今天終於見識到一些聽過但未見過嘅情況。


兩間超市面對面,左邊是貴超市,右邊是平超市。
貴超市不是貴少少呀,可以貴幾倍架,例如一枝水,可以相差4-5倍價錢。。。
還有,貴超市是浮動價錢的,即係同一件貨品,唔同區,唔同價 。。。
聽說過一些本地文化: 有些本地人為了不被視為窮人,是從來不去平超市的,怕被人撞見,只會去名貴食品店或貴超市。不知怎形容,但總覺得這種觀念有點怪怪的,有點難以置信。後來在報章上看到,原來這種觀念依然存在。

今天我也是第一次見識到貴超市比平超市多好多人嘅情況。。。

又入去八八。。。
復活節產品已經上場。我很愛看可愛、有新意嘅包裝架!


收到都唔捨得拆。


同蛋盒一樣嘅包裝,得意!





回到家中,發現王子去了一趟森林踩單車,仲見到一對野鹿!佢超興奮!
鹿易受驚,唔易見到架。王子好好彩,久唔久會見到!
仲試過响厚雪嘅森林中見到!勁靚,似睇動物頻道!
我呢?一次都未見過!唔知幾時有機會呢?!

18 則留言:

  1. oh, I see deer almost every evening. They are out in evening or early morning

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住市區,要見野鹿要入森林,仲要好彩先會見到架

      刪除
  2. 英國人也有這樣不成文文化,唔會去 Lidle or

    回覆刪除
    回覆
    1. Aldi. 認為要去馬莎,waitrose 先上等。不過自從經濟唔好之後,平的反而多左客,貴的都會出一些新 line 賣平D吸客。

      刪除
    2. 我初頭以為只會英國有這樣不成文文化,或者好似日本咁有人要化妝先去超市,冇諗過呢度都有

      刪除
    3. 我以前响英國時有個台灣朋友都係只去馬莎, 唔去其他超市, 佢話太cheap喎. 我哋當時仲係學生咋, 個個都係去平超市.

      刪除
  3. 你那兒是德國嗎? 我在德國時也去過 Aldi 超市,那時我都有些奇怪間超市除了女收銀員外,不見有其他客人,我還以為只是那段時間如此!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係德國呀,呢度啲人一星期只去一兩次超市,再加上人少,所以繁忙時間外唔多人架
      Aldi係平超市,已經比貴超市多人啦

      刪除
  4. 野鹿, 我都見過, 仲要係夜晚揸車, 兩隻係我地前面跑過

    回覆刪除
  5. 我首選去Aldi架. 佢d o野唔係差.

    回覆刪除
  6. 如果係同一件貨品, 我又唔怕比人覺得我窮, 梗係執平貨啦!哈哈..但如果係貴D質數好D既又另作別論。

    回覆刪除
    回覆
    1. 質數好D但要多幾倍價錢,除非長用啦,我都少買架

      刪除
  7. 要見到鹿仔, 一定唔可以成班人一齊行, 要一個人入森林, 入到去唔好發聲講野, D鹿仔其實好好奇, 好想來睇住人類, 只要你唔好咁大動作, 甚至坐下, 影下相, 影影下, 佢地就會來睇你的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實已經好靜,不過唔知點解呢度啲鹿、松鼠都好怕人,唔肯行近架

      刪除