我的網誌清單

2014年3月10日星期一

春遊後的晚餐

春遊後因為順路,去了一趟亞超。
看見假蟹鉗不斷向我招手:買吧買吧買吧。。。


本來已預備好晚餐,看着看着圖畫,好像被催眠了,最後還是買了。
其實呢隻假蟹鉗我之前已經買過,味道比想像中好。
我冇炸呀,用焗爐210度焗約10分鐘便又熱又脆,入面質地似食街邊啲炸假魚蛋。
一盒好多架,有成40隻,可以分兩次食。

仲有咖哩牛腩撈意粉。

18 則留言:

  1. 咖哩牛腩意粉,我還以為只有香港食得到,原來你度都有……

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢d港式風味,淨係我屋企自製先有咋

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,假蟹鉗、假帶子、蟹柳、街邊炸魚蛋都係魚肉加上大量粉整成架

      刪除
  3. 等我睇下有冇呢隻蟹鉗先

    回覆刪除
  4. 我唔敢買蟹鉗, 怕炸野, 不來可以焗架?!咁要唔琅查油, 同要唔要反面架?我恨響屋企食勁多蟹鉗好耐啦..哈哈...好百痴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使噴油又唔使反面架,真係懶之精選呀..哈哈...

      刪除
  5. 這些就是你的平時用餐份量.......? 我可能多過你們少少了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係啦!仲有大盤咖哩、意粉同西蘭花冇入鏡咋

      刪除
  6. 咖哩牛腩加個湯河,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日冇煮湯河,粗粗地食住撈意粉先啦....哈哈哈.....

      刪除
  7. 唔只蟹鉗向我招手,咖哩牛腩撈意粉都向我招手呀~~~

    回覆刪除