我的網誌清單

2014年3月5日星期三

西京燒比目魚定食

突然想食西京燒魚,家中還有比目魚,分量剛好。


之前焗了一條三文魚煮菜,起肉後剩下皮同骨。
我好慳家架,用佢哋加啲水煮一陣,再把皮同骨隔去,便有三文魚湯飲啦!
三文魚湯內加入了雜菜、海帶同味噌,煮成味噌湯。
王子想吃自家貢丸,雖然不正宗,也加了同煮,屋企食啱食最緊要,正不正宗真的不太重要。

主菜係西京燒比目魚,配沙律醬及一碗熱辣辣嘅白飯。


西京燒比目魚

食譜:

材料﹕
比目魚4塊


調味:
白味噌3湯匙(我冇買,只用了普通味噌)
1湯匙
味醂/紹興酒4湯匙


比目魚洗淨印乾水,
拌勺所有調味,平均掃上比目魚醃至少4小時以上,
用水沖洗淨比目魚的醃料,印乾水,
燒熱易潔鑊,加少許油,用中火比目魚至


西京燒比較搶火,時要注意。

14 則留言:

  1. 屋企食啱食最緊要>> 絕對同意

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 呢種煮法,好適合我度以急凍魚為主嘅世界呢。

      刪除
  3. 想知味噌和味醂是些甚麽?是與麵豉醬和廚酒之類有關?
    之前用你做貢丸方法來做,好成功,彈口程度有外面買的八成,謝謝你呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,味噌即係日本麵豉醬,味醂係一種類似米酒嘅調味料,呢種西京燒嘅方法可以成功去除魚腥同雪味,仲會有一種時特別嘅香味,好適合整急凍/冰鮮魚架。
      唔好客氣,仲可以整牛丸、雞肉丸,其實都唔難整呀。

      刪除
  4. 乜o野係西京呢??? 疑惑中...

    回覆刪除
    回覆
    1. 西京係Kyoto呀,即係西京味噌(白味噌)嘅原產地

      刪除
  5. 西京燒比目魚煎得好香脆呀! 王子真有食神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 比目魚真係好好味,塊魚皮好香呀

      刪除
  6. 正, 正! 我好耐無見到有比目魚賣啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都唔常見,見到我會上倉架

      刪除