我的網誌清單

2014年3月21日星期五

家常便飯

呢個post寫了很久都未出!快啲出咗佢先得!
是日家常便飯全部是王子所愛,仲鐘意到要開紅酒一齊食。
定係要揾個藉口開酒飲呢?


仲有一塊洋葱紅酒黑醋义燒,啲义燒俾大量洋葱遮住。
王子勁愛洋葱,呢啲吸哂汁嘅洋葱會令佢好瘋狂!
我就愛啲肉啦,啲肉已經浸咗5日,裡面吸哂味,一路咬一路有香味滲出。

炒大葱茄子,呢隻辣椒乾真把鬼,完全唔辣又唔香,絕對無下次!

榨菜冬菇燕麥肉餅。
今天第一次用壓力煲蒸,好快呀效果仲好好,廚房亦沒有蒸汽,唯一唔好處係煲口細要用碗蒸。
肉餅實在百搭,你愛吃什麼味?

18 則留言:

  1. 我都好鬼中意洋蔥,生既除外。我唸我同王子一樣見到呢d軟晒索晒汁既洋蔥係會癲左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得已經係大量洋葱,佢仲話可以再多啲。。。暈

      刪除
  2. 回覆
    1. 今次包辣椒非常差,零可取之處呀

      刪除
  3. 紅辣椒乾要帶有籽才會香辣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 入面有籽架,不過又唔香又唔辣呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 咁啱全餐都係佢好鐘意食嘅,佢勁開心呀

      刪除
  5. 我喜歡用潮州欖菜+希臘咸欖一同蒸豬肉餅, 好好味, 你可以試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 未試過喎,個組合咁得意,有機會試下先

      刪除
  6. 我仲懶 1 月份好多篇都未出 hehe

    回覆刪除