我的網誌清單

2014年3月15日星期六

冬菇魚肚炆雞翼、泰國辣椒醬小炒

很久沒吃魚肚,發了一點,想了不同煮法,最後還是用來炆雞翼。


之前同大家提及的泰國辣椒醬,用了家中殘餘物質及八爪魚片,做了個泰式小炒。

加入了冬菇同乾葱頭炆嘅雞翼同魚肚,會特別香呢。


泰國辣椒醬小炒


食譜:

材料﹕
急凍熟八爪魚片200g
黃椒半個切條
青椒半個切條
西蘭花梗2條去皮切條
甘荀1條去皮切條
3湯匙


調味:
魚露3湯匙
泰國辣椒醬1湯匙
末1/2湯匙


燒熱易潔鑊,加少許油,加入西蘭花梗及甘荀炒2分鐘,
西蘭花梗及甘荀撥至一邊,加入泰國辣椒醬及末炒香,
加入魚露炒勺,加入炒1分鐘
加入黃椒及青椒炒2分鐘
加入八爪魚片炒1分鐘,試味

10 則留言:

  1. 我又無諗過魚肚可以用黎炆雞翼呢 ;-)

    回覆刪除
  2. 我只知粟米魚肚羹. 但我要走魚肚架. kakaka

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,魚肚香但冇味,吸咗雞汁就好好食

      刪除
  4. 呢餐好豐富,睇到我流哂口水添~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似好豐富咁,其實好快手架,魚肚同雞翼炆一陣就得

      刪除