我的網誌清單

2014年3月8日星期六

印度羊肉煲仔飯

是日食印度羊肉煲仔飯Lamb Biryani。


Biryani完全冇菜,要配多個沙律先得。

家中沒有印度米basmati,超懶唔想去買,用水晶米混印度紅米代替。

呢個菜式我食極唔厭,食譜以前寫過,有興趣可以睇番舊post啊。

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 我啱啱食哂呀,basmati真係幾好食

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,叫Rosematta rice,可能你度印度街市都有

      刪除
  3. 我覺得用邊一隻米都冇所謂, 好食就得......

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 麻麻地健康啦,啲飯吸咗羊脂同羊香就好正

      刪除
  5. 其實印度米既質感係點?好想試下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 印度米比較一般米感覺light啲,因為佢唔黏架,同埋有自己嘅香味。可以買包500g試下味

      刪除
  6. 回覆
    1. 你度應該成日食到呢,係幾好味呀

      刪除
  7. basmati 好食呀, 但都幾貴. Biryani 我呢邊周圍都有賣, 但我唔太鐘意.

    回覆刪除