我的網誌清單

2014年3月26日星期三

洋葱蘋果冧酒汁豬扒伴何b仔麵(Schupfnudeln)

王子是南方人,特別愛麵食。
Schupfnudeln係其中一種,唔同地區有唔同名,王子家鄉話叫Bubenspitzle,即係何b仔。
何b仔麵有很多不同做法同食法,在各大節日例如啤酒節、聖誕市場都見到佢。
當然日常都會食啦。


前菜是BB菠菜蕃茄柚子沙律。

主菜是洋葱蘋果冧酒汁豬扒伴何b仔麵。


洋葱蘋果冧酒汁豬扒伴何b仔麵(Schupfnudeln)

食譜:

材料﹕
何b仔麵(Schupfnudeln)500g 
豬扒4塊 
洋葱1個切粒 
蘋果1個切粒


調味:
抽2湯匙
1/4湯匙
紹興酒1湯匙
1 1/2湯匙
冧酒2湯匙
上湯1杯
水1/4半杯
牛油2湯匙
鹽少許
黑胡椒碎少許
麵粉1湯匙



豬扒用抽、、1/2湯匙糖、紹興酒、少許鹽及少許黑胡椒碎醃1小時以上,
易潔鑊內加少許油,用中火何b仔麵至焦黃,加入牛油炒勺,熄火,
燒熱易潔鑊,加少許油,用中火豬扒至,盛起,
加入洋葱粒1湯匙炒香,加入蘋果少許鹽及冧酒炒勺,
加入上湯,中火5分鐘,麵粉與水拌勺,加入再煮2分鐘,試味。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔知法國東面有冇呢?!冇可以用Gnocchi代替架

      刪除
  2. 回覆
    1. 粗身我唔like. 好似上海粗炒我都唔食架.

      刪除
  3. 何B仔麵係煎好得意, 係咪都係煙煙un un 咁架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,似意大利Gnocchi,煙un+紮實

      刪除
  4. Schupfnudeln我同班生都少食, 我哋鍾意食Kartoffelklöße 多D :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家王子就兩樣都鍾意,見到實食唔停呀

      刪除
  5. 未聽過呢隻麵, 用煎咁得意既, 我以為好似意粉咁煮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻麵除咗煎,仲可以甜食tim呀

      刪除
  6. 何b仔麵(Schupfnudeln) > > 令人有幻想嘅麵 hahahaha ~

    回覆刪除
  7. hi~ 無意中睇到你個blog~
    我而家住左响德國南部呀! 呢個咁o既bubenspitzle我一啲都唔鐘意食呀! 哈哈~ 硬"掘掘" ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔覺佢硬"掘掘",反而覺佢煙un+紮實,或者我嘅口味〝本地化〞咗?!

      刪除