我的網誌清單

2014年3月6日星期四

周末午餐

王子很愛吃沙律,但很多葉菜佢都唔食。
火箭菜苦,唔食。西生菜無乜味,唔欣賞。
lamb's lettuce佢最鐘意,所以我經常買。
某周末午餐。

有牛油果車厘茄鏍絲粉沙律。

lamb's lettuce拌甘荀絲。


晚上吃Focaccia,家中有煙肉洋葱要清,就用它們做toppings吧。
唔記得拮窿添!

晚上是lamb's lettuce拌甘荀絲,配紅菜頭蘋果沙律。

新鮮出爐,真係無與倫比。。。

4 則留言:

  1. 火箭菜, 我不知幾鐘意呢

    回覆刪除
  2. 一直唔知呢隻菜個英文.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知架,都係check先知呀,响其他國家我比較少見到佢

      刪除