我的網誌清單

2014年3月13日星期四

摩洛哥風咸檸檬橄欖炆牛肚

我家有幾樽自己醃製嘅咸檸檬,勁少用。


某天用了它做了一個甚有異國風情嘅菜式-摩洛哥風咸檸檬橄欖炆牛肚。
咸檸檬同橄欖在摩洛哥是常見食材,很多時會配雞和羊一同炆煮。
王子最近經常要求吃牛肚,那便煮牛肚吧。
配couscous食,這個分量,王子食咗5-6碟,真係俾佢食窮呀!


摩洛哥風咸檸檬橄欖炆牛肚


食譜:

材料﹕
 
牛肚1kg切片
橄欖200g
咸檸檬15g剁碎
甘荀3條切片
紅/黃椒各1隻切片
洋葱3個切粒
蕃茄1罐
甜紅椒粉2湯匙
孜然粉1湯匙
芫茜粉1湯匙
牛肉清湯1罐
薑茸1湯匙
蒜茸1湯匙
月季葉4塊 
水2罐


調味:
鹽適量
黑胡椒1/2湯匙
糖少許


易潔鑊內加油,爆香洋葱,加入薑茸、蒜茸、蕃茄及牛肉清湯,
加入甜紅椒粉、孜然粉、芫茜粉、月季葉及所有調味,
加入牛肚、甘荀、紅/黃椒及水 ,加蓋用中小火煮至8成淋,
加入橄欖及咸檸檬煮至全淋,試味。  


我用壓力煲壓了20分鐘便完成。

18 則留言:

  1. maybe I don't know how to cook it ... I find cow's stomach has a very strong smell

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛肚係有啲味架,如果你好怕陣味,可以用薑葱出下水先,同埋用啲濃啲嘅汁、香料、酒等等同煮就會好好多啦

      刪除
  2. 王子將佢個大計打左入冷宮?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈....我相信佢進入咗局部性失憶狀態,不過呢個點都唔夠甜品勁

      刪除
  3. 回覆
    1. 怕架,但佢又忍唔到口,唯有做運動保番數啦

      刪除
  4. 咸檸檬我喜歡沖水或加七喜飲好好飲的

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過溝有氣礦泉水,都幾好飲架

      刪除
  5. 我呢度啲牛肚牛雜通通都俾中國人吃貴哂, 以前唔值錢, 而家一小塊都要幾蚊呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁貴!我响土耳其超市買架,又平又靚,可以留意下

      刪除
  6. 喂喂喂, 有無諗過整柚皮雞俾你位王子食? 我阿爸一向怕食柚皮, 有次我用上湯整左柚皮雞俾佢食, 佢之後就愛上了....

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子對柚子、西柚麻麻架。柚皮好味我啱呀,不過好多功夫,你真係好有心機整wor

      刪除
  7. 回覆
    1. 耳濡目染呀,佢見我食得滋味,佢又試,食下食下就鍾意啦

      刪除
  8. 你買嘅係新鮮定急凍㗎?我見急凍有得賣,唔曉煮無買啊~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 急凍架,可以用薑葱出下水先,再當牛腩/牛肋條咁炆,
      不過牛肚冇牛腩咁快淋,炆煮時間可能要雙倍架。

      刪除