我的網誌清單

2014年3月1日星期六

紅酒炆羊排骨

突然好想食羊,立即把羊排骨解凍!


不知是否錯覺,我覺得冬天的牛油果好像比夏天的好食。
牛油果滑似牛油,令沙律生色不少。

紅酒炆羊排骨配鏍絲粉。

是日食咗呢隻朱古力,好味!
缺點係不能完整一粒粒搣開,開咗亦不宜久放,因為中間係威化,放耐咗就唔脆。

19 則留言:

  1. 我怕食士多啤梨味既野呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都係,覺得似藥水、好假。不過呢隻士多啤梨味既朱古力幾好,一啲都唔假

      刪除
  2. 回覆
    1. 羊排骨/羊腩炆出黎淋滑同香嘛,去咗d肥先炆,同炆完片油就ok。

      刪除
  3. 我鐘意牛油果及羊排,下次我都要試吓用紅酒煮羊排先得 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實好想食香港啲帶皮羊腩煲,點腐乳。。。

      刪除
  4. 雖然你的主題是羊排, 但我仍喜歡那些牛油菓沙律, 看到就好想食......
    最近這裡也是大豐收, NZ$1.5 有五小個, 而昨天更是買一送一, 真抵食呀!

    回覆刪除
  5. Hi,Li J,
    羊排骨好肉噃!
    我們這兒的牛油果是進口的, 不便宜, 一元一個,
    海膽是時價, 大約四加元一個!

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛油果我地都係進口架,好多時係南美黎架,可能因為遠,要再貴啲呢。
      海膽我從來未見過有得賣。。。

      刪除
  6. 其實人的味覺會因為天氣和地域改變, 同一樣的食物, 係加國和香港食, 口感不同.

    開久了, 餅中威化會不脆? 你那裡是否濕度高? 我這裡常常只有20%左右, 要開過濕器

    回覆刪除
  7. 碟沙律啱我, 好清新. 我呢邊買到啲牛油果又貴又麻麻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞洲d牛油果係冇咁好食呀,又貴呢

      刪除