我的網誌清單

2014年2月28日星期五

霉干菜紅燒肉

某天在亞超買了霉干菜,因為有點想念江浙家常菜-霉干菜紅燒肉。


煮霉干菜紅燒肉要用上五花腩,有點像梅菜扣肉。
王子一向對五花腩有微言,趁佢唔响屋企煮黎招呼自己。

霉干菜紅燒肉可炆,亦可先煮後蒸。
第一天煮嘅不夠淋也不夠入味,只吃了一點霉干菜。

邪惡的另一端,是善良嘅海帶雜菜雜穀湯。

第二天再番蒸,入味了很多,但我還是不滿意。

第三次番蒸,王子在家,因為五花腩已經淋到入口即溶,佢試咗一口之後開始大口大口吃。
啲吸哂汁嘅霉干菜好好味,撈飯一絕呀!少少餸已經撈到一大碗飯。



霉干菜紅燒肉


食譜:

材料﹕
 
五花腩600g切小件(可先出水)
霉干菜1包
紹興酒4湯匙
薑片4塊
辣椒乾3隻
八角3粒


調味:
冰糖40g
生抽4湯匙
老抽1/3湯匙
黑醋1/3湯匙


預先浸霉干菜2小時,中間換2次水,瀝乾,
易潔鑊內加1湯匙水,加入冰糖煮至起泡變金黃,加入五花腩炒至開始出油,
加入紹興酒、薑片、辣椒乾及八角再炒1分鐘,加入生抽及黑醋炒勺,
加入霉干菜炒勺,如太乾可以加少許水,
如顏色不夠,可加入老抽,試味,
放入碗內用中小火蒸1.5-2小時至肉淋,隔天番蒸至熱。 


如果唔想蒸,都可以加點水,炆肉至淋啊。

20 則留言:

  1. 王子接受到五花腩,以後可以煮多啲囉~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 食完呢個我又想食梅菜扣肉,不過要遲啲先,太。邪。惡。啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 入口即溶五花腩加飯,又邪又惡呀。

      刪除
  3. 王子o既微言似乎係嚴d五花腩唔夠淋喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔夠淋果日佢唔响屋企,好淋果日佢先响屋企。
      食五花腩佢會投訴我企圖及蓄意將佢變成米芝蓮架

      刪除
  4. 我家大老爺都唔鍾意食五花腩

    回覆刪除
    回覆
    1. 大老爺同王子口味有啲似:超鐘意咖哩,唔鐘意肥肉

      刪除
  5. 回覆
    1. 係啦,如果唔係以前食過呢味餸,見到呢包霉干菜我實唔敢買

      刪除
  6. 好惹味的霉干菜紅燒肉, 正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好惹味架,食好少已經1碗飯啦

      刪除
  7. 我的上海好友給我們弄過這味菜,一試難忘

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一定整得好好食!我第一次食都有一試難忘嘅感覺呀

      刪除
  8. 係呀, 很西人唔喜歡BACON

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子好驚變成米芝蓮架

      刪除
    2. 其實, 如果身體要拖住咁多野走來走去, 又真係好煩

      刪除
  9. 我好想煮呢樣, 但唔知去邊買到霉干菜, 唯有用梅菜代替, 變咗梅菜扣肉.

    回覆刪除