我的網誌清單

2014年2月17日星期一

Kornwestheim Umzug狂歡節

接近Rosenmontag(Rose Monday),又是多處狂歡節嘅日子!
是日去Kornwestheim果個!
一早去睇參加隊伍準備。


狂歡節前各大超市百貨已經開始賣狂歡節服裝!亦有家長親自為孩子製作服裝。
呢個好chok。

呢個仲chok!佢為咗chok,明明手攰都堅持全程义腰擺po,行到成個Germany's next top model咁,笑到啲途人碌地。

每個狂歡節都有自己嘅開場口號,呢次狂歡節係Narri-Narro。
佢嗌Narri,我哋要俾反應嗌Narro!

派糖。

仲有pretzel派,年齡歧視只限小孩。

























































有時會問途人攞糖。


我俾人掃咗N次,仲用顏料畫到塊面花哂。






小朋友專心等拾糖,個個帶定袋黎。
我都有一大袋!


BB都有參與呢!

22 則留言:

  1. 我都要留意吓我呢邊幾時有Umzug睇.

    回覆刪除
  2. 我以前有個美國PENNSYLVANNIA的朋友, 佢姓WOLFGANG, 原來佢係德國裔的美國人, 聽說佢地係200年前, 由HIGHLAND GERMANY移居來美國. 佢話佢祖家係有好多靈異故仔, 唔知道, 跟你相中的面具有無關係? 唔知道有乜神怪故事係出自你那裡? 人狼? 女毛? 你有乜當地的古怪故事? 講出來等大家聽下. 聽說, 你那裡這些慶祝, 是HALLOWEEN的前身.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我住城市,冇乜靈異故仔,只係聽過鄉郊地方仲有女巫架,但係我所知唔多呢。
      面具人係古代嘅「優」,即係類似歌劇演員/表演者,話係以前用黎諷刺啲政客wor。
      你講完,又真係有d似HALLOWEEN。。。

      刪除
    2. 係呀, 一年最凍最濕最陰的日子, 來攪這些野,

      刪除
    3. 好似話狂歡節本意都係想趕走呢又濕又陰的日子,不過今年天氣反常,好暖呀

      刪除
  3. 好好玩呀, like mardi gras or Halloween !

    回覆刪除
  4. 很有氣氛呢,會派糖,有點似halloween

    回覆刪除
    回覆
    1. 超好玩呀, 我哋啲節日好興派糖架

      刪除
  5. 啲小朋友好得意呀. 係咪行到中途落雪呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲小朋友真係好得意呀,佢哋等咗狂歡節好耐啦。。
      唔係落雪呀,面具人會向途人擲假雪,整蠱途人,我成身到係呀。。。

      刪除
  6. 個個精心裝扮,有得玩有得睇,開心呀~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 氣氛好好,大人細路可以一齊玩同笑呀

      刪除
  7. 大家都好認真去裝扮 好有氣氛呢 ~

    回覆刪除