我的網誌清單

2014年2月24日星期一

狂歡在街市

某周末去了一個露天街市。


呢類型嘅街市,係啲老街坊見面聯誼嘅好地方。

有店主自製有機麵包。

又有農夫自種嘅蘋果。

豬乸菜顏色好靚呀。

有代表春天嘅植物。

原來叫goat willow(黃花柳),屬楊柳科植物,遲啲毛毛會變成小小黃花。

突然間幪面人再次出現!因為今日係街市狂歡節!
先嚇阿婆。

成功!掂咗!


同小朋友親善。

整蠱阿婆。

整蠱阿叔。

攪人啲檔口。


攪完一輪,王子要出場啦!

今年嘅王子。

王子要祝福大家。

跟住轉印度台,起音樂,街市全人一同載歌載舞。




有片有真相!

恐龍兄弟盛裝出場。

有人表演中世紀皮鞭。






王子要做親善訪問。

散場後,幪面人一齊休息吹水。


雖然時間唔長,但係好有趣呢!

14 則留言:

  1. 原來你都叫五色菜做豬乸菜,好多人唔知。

    回覆刪除
  2. 你寫"王子要出場啦", 我仲以為你家個位添呀, 哈哈

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,我都係聽到巨響先知有皮鞭睇

      刪除
  4. 好好玩好得意, 連去街市都咁開心, 真係唔怕悶!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 突然變咗印度歌舞劇咁,好攪笑呀

      刪除
  5. 好熱鬧好好玩喎. 我仲以為嗰啲係我哋新年擺嗰啲銀柳添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗差唔多,不過黃花柳好似生响比較凍嘅地方呀

      刪除