我的網誌清單

2014年2月22日星期六

沙茶雜菜牛肚

好想食牛肚!仲要係去飲茶食點心果隻味!


沙茶雜菜牛肚

南瓜炆栗子


沙茶雜菜牛肚


食譜:

材料﹕
 
牛肚800g 
甘荀1條切件
白蘿蔔半條切件
翠肉瓜半條切件
辣椒1-2隻切段
薑片6塊
蒜茸1湯匙 
水1杯


調味:
沙茶1湯匙
蠔油1湯匙
海鮮醬1/2湯匙
生抽 2湯匙
老抽1/4湯匙
紹興酒1湯匙
鹽適量



用水加薑片3塊用中小火煮牛肚至8成淋,
易潔鑊內加油,爆香3塊薑片、辣椒、蒜茸,加入牛肚、白蘿蔔及甘荀炒勺,
加入所有調味炒勺,加入水,加蓋用中小火煮材料淋,
加入翠肉瓜再煮2分鐘,試味。 

15 則留言:

  1. 而家咁敢食咁多內臟, 我好耐無食呢樣野啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就冇界口,鐘意嘅就繼續食,最多份量少啲,但求健康同人生樂趣中間有個平衡就算

      刪除
  2. 牛肚一定唔會o係我廚房出現...

    回覆刪除
  3. 好少自己煮, 出去飲茶先食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度完全無茶飲,想食只好靠自己啦

      刪除
  4. 你位王子食牛肚嗎? 很多西人不食呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國人好多內臟都食架,牛肚王子越來越鐘意呀

      刪除
  5. 你嗰邊都買到牛肚架? 牛肚我都係炆過一次咁大把, 因為唔係成日有賣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好多超市都有架,不過未必有貨lor

      刪除
  6. 估唔到妳嗰邊都有牛肚賣喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢度啲人食內臟架,仲食唔少架

      刪除