我的網誌清單

2014年2月20日星期四

唔急架,不過趕

某日掛住shopping,遲咗回家。
返到屋企,發覺王子好似啲小朋友咁,肚餓開零食係咁食。
把口話自己等得,另一邊又問其實幾點有飯食。
即係金句「唔急架,不過趕 」啦。
咁要出動壓力煲啦!多得現代科技,35分鐘左右已經可以開飯。
今晚有蘋果素湯。


仲有沙茶素肉炆蘿蔔。呢個好好味,完全唔似食素!

壓力煲加多個高腳蒸架,就可以同時蒸肉餅。
王子大愛嘅榨菜冬菇燕麥肉餅 。

王子刀工好好架,飯後果由佢負責。


沙茶素肉炆蘿蔔


食譜:

材料﹕
 
蘿蔔600g 切條
soya chunks1/3杯
薑片1塊
蒜茸1/2湯匙 
水1/3杯


調味:
沙茶1湯匙
蠔油1/2湯匙
海鮮醬1/4湯匙
生抽 2湯匙
老抽1/4湯匙
鹽適量


用熱水浸soya chunks至軟,再用清水洗3次,每次要搾乾水,
用攪拌機攪碎soya chunks,
用油爆香,加入蘿蔔及蒜炒5分鐘
加入soya chunks及所有調味勺,加入水,加蓋用中火煮蘿蔔淋,試味。

22 則留言:

  1. 我未用過壓力煲呢,咁你一邊煲湯同時蒸肉?點解加燕麥蒸豬肉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以煲湯同時蒸嘢架,同時蒸幾樣都得。
      加燕麥蒸肉餅會軟滑好多,仲好有益呢,撈肉餅時加d燕麥已經可以。

      刪除
    2. 呢個不知不覺健康咗真係好叻!!

      刪除
    3. 你都試下,加咗燕麥d肉餅一定唔實架

      刪除
  2. 王子都幾乖仔喎, 食完飯都自動整飯後果

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈唔係啦,我遙控佢架,不過佢切生果盤好叻架

      刪除
  3. 壓力煲真係廚房好幫手

    回覆刪除
  4. 哈哈,我仲未買soya chunks,有次拿起 soya mince,不過又放低左。怕一大包食唔完。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排王子on diet,我用咗好多黎煮餸呀

      刪除
  5. o係Köln時o係Kaufland見有soya chunks賣. 擺o係Müsli o個個section.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都見呀,响啲bio/healthy food section度

      刪除
  6. 回覆
    1. 可以睇舊post
      http://homemade-blog.blogspot.de/2013/11/blog-post_22.html

      刪除
  7. 少肉的一餐加埋飯後菠蘿, 夠晒健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家好少餐餐有肉啦,要健康!

      刪除
  8. 煮嘢我好怕急,1急我就手忙腳亂,好多時會切親手㗎!

    回覆刪除
  9. 你都好快手, 半個鐘度就煮到餐飯.

    回覆刪除