我的網誌清單

2014年2月16日星期日

免炸吉烈咖哩包

小時候好鐘意食炸吉烈咖哩牛肉包。
依家仲係鐘意。
某日天氣奇劣,搓包好時機啊!


冇炸只係焗外皮都好脆。
整咗兩盤,食淨入雪櫃,再吃時用多士爐/焗爐番熱就得。
冇用牛肉用咗存貨自製貢丸做餡,配日式咖哩。
吉烈咖哩包我鐘意食多窿窿好鬆嗰果隻麵團。

天氣凍,之前果晚我已經預早整定一部份麵團。

天氣奇劣但係有彩虹睇噃!



免炸吉烈咖哩包

食譜:

材料﹕
麵粉460g(另加拌手粉)
洋葱1隻切粒
甘荀1條切粒
貢丸12粒
蛋1隻
日式咖哩磚2塊
茄膏1湯匙
水400ml


調味:
鹽1/4湯匙
1/2湯匙


230g麵粉及300ml混合,室温待4小時以上(或至上圖模樣),
用少許油炒香洋葱粒及甘荀粒,加入日式咖哩磚及100ml水,將咖哩磚煮溶,待涼,
餘下麵粉、加入麵粉漿內,刮刀將其混合,
工作枱及手加少許伴手粉,麵團放上,搓至團狀及不黏手,
如麵團較濕,可逐少加點麵粉同搓,但不要太多,要保持麵團較柔軟及濕,
麵團1-2小時或至2倍大,將麵團分12小份,
用手壓扁成圓型一片,中間放入少許咖哩及貢丸,對摺包成半月型,
攪勺蛋,加入麵包,再放入麵包糠內沾勺,直接放在焗盤上,麵包至2倍大,
預熱焗爐至200度,於焗爐中上層焗13-18分鐘。

20 則留言:

  1. 我又好少食炸包, 最鐘意食係最 cheap cheap 既甜餐包

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪黃黃地色果隻呀?
      講起cheap包,我諗起咸豬仔包tim

      刪除
    2. 去豉油西餐廳, 用來送湯個隻包, 搽牛油一流

      刪除
  2. 炸吉烈咖哩包整過一次,因為太煩,冇再整過. 呢個免炸,可以考慮

    回覆刪除
  3. 我好似未食過吉列包, 但細個樓下間包舖有芝士包, 包身炸過跟住上面舖咗好多芝士, 好好味, 但好鬼肥.

    回覆刪除
    回覆
    1. 炸包已經邪惡,再舖芝士係終極邪惡呢

      刪除
  4. 好中意你的免炸食物, 岩晒我老公中意食炸野,而我又唔中意開鑊炸野既情形!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我除咗唔鐘意開鑊炸野,王子仲反對我炸野呢

      刪除
  5. 我鍾意唔使炸呢....如果我想整半份,係咪所有料減半就得呢?

    回覆刪除
  6. 以前食親炸包都會喉嚨痛,可能太熱氣,你呢個免炸可以試下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係!食炸嘢好易喉嚨痛,然後開始咳。。。

      刪除
  7. 我呢個冬天都好懶冇整過麵包 hehe ~

    回覆刪除