我的網誌清單

2014年2月11日星期二

家鄉菜自助餐

幾個月前我睇本地開飯發現咗呢間餐廳,同王子加朋友黎過。
因為比想像中好食好多,連奄尖王子都讚,仲即刻通知老爺奶奶,佢兩個勁有興趣。
一直冇機會帶佢哋去。。。
上星期奶奶打黎話佢同老爺周末去睇show,我突然醒起,一約便成事。
間餐廳係得主要係食德菜加王子家鄉菜,全部由餐廳自家製。


依然係全場滿哂,幾乎全部係德國人,老爺奶奶話似去咗啲本地同鄉會。
我最唔鐘意呢款枱,出入唔方便呀。

自助餐係有人serve嘅,唔似亞洲咁多嘢食架,不過呢度啲嘢食咁飽肚,再多款都食唔落。
大家好守秩序排隊攞嘢食。


有家鄉薯仔沙律。

家鄉酸菜。

Weisswurst(白香腸) ,來自Bayern (bavaria),點甜芥辣食。
根據傳統中午12點後唔會再食架。

Maultaschen(德國餛飩),我覺得比ravioli好食。


Kräuter-Schinkenwurst(香草火腿腸)


Siedfleisch,類似我哋嘅清湯腩。 
可以點Preiselbeermarmelade(cowberry jam)黎食。

又可以點Meerrettich(horseradish)黎食。

Knöchelchen類似我哋嘅清湯豬手。。

有新鮮鬱金香。
今年比較暖,奶奶話之前送俾佢種嘅鬱金香頭已經長出10cm!

仲有其他嘢冇食,已經好飽啦。。。
仲有點品,都係飽肚嘢,都入埋王子肚。。。

本地啤酒。

18 則留言:

  1. 果然都係一d飽肚野,d種類感覺好新鮮,同香港完全唔一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....我哋啲亞洲菜同亞洲見到果d都係完全唔一樣架

      刪除
  2. 回覆
    1. 簡單、飽肚係呢度啲文化,同亞洲好大分別

      刪除
  3. 我好怕食清湯腩. 冇味o既...

    回覆刪除
  4. 其實樣樣野都好似差唔多樣咁嘅

    回覆刪除
  5. 好耐冇食德國菜, 睇完好想去食.

    回覆刪除
  6. 我睇都唔少款啊,睇怕再多都食唔哂,監硬食重傷身呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢度冇得同亞洲比,不過佢唔貴質素又ok,我寧願去密啲enjoy,好過監硬食呢

      刪除
  7. 香港食自助餐, 有時真係以為日本仔打到黎 ^^

    回覆刪除
  8. 你那裡是丹麥還..... 奧地利..... ? 不過, 我學左西人D野, 開大食會請人, 我一定有薯仔沙律, 通粉沙律, 再係街買D SAURKAUT, 再加少少唐人MAIN DISH, 咁就... 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係德國呀。大食會西人野方便呀,多凍食,可以整定。

      刪除