我的網誌清單

2014年2月21日星期五

健康餐-A貨蘿蔔糕

王子要減磅,我最近要多煮健康餐啊。
健康得黎仲要好味、多元化先得架,咁就要俾啲心機諗。


 榨菜冬菇茄子炆米。

A貨素蘿蔔糕,其實係魚翅瓜糕呀!

事緣係:我家兩丁友,開一個魚翅瓜煲湯會淨低好多肉架,最少成2kg肉呀。
之前煎魚翅瓜烙,意外發現有啲以蘿蔔烙。
於是試整魚翅瓜糕,原來係得架!成功!仲可以不知不覺間清咗大半隻魚翅瓜!
又多個煮魚翅瓜方法!
用壓力煲加多個高腳蒸架,就可以同時煲魚翅瓜老火湯同時蒸糕,20分鐘就完成啦。。。

16 則留言:

  1. 魚翅瓜係點樣架?你個炒米好吸引,我好鍾意食米粉架!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲有魚翅瓜响地窖,下次影俾你睇吖。
      我都鐘意米粉!呢隻米粉好好食,好方便架,下次影埋

      刪除
  2. 用魚翅瓜代替蘿蔔整糕好吸引呀,等我找到魚翅瓜又跟妳試下整先!thx <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢幫我清咗好多魚翅瓜呀,我要努力再研究下新嘅魚翅瓜食譜!

      刪除
  3. 回覆
    1. 冇呀,全素連油都冇用,但有用其他材料令個魚翅瓜糕好香

      刪除
  4. 南瓜可以好似蘿蔔糕咁煮. 魚翅瓜係南瓜類,應該冇分別.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得魚翅瓜嘅口感介乎南瓜同蘿蔔之間,我最近响weekend market成日見到,你可以留意下wor

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢啲真係誤打誤撞,都好嘅,多個方法煮魚翅瓜呢

      刪除
  6. 回覆
    1. 係囉,叫黃金魚翅糕好似幾貴氣

      刪除
  7. 咁都唸到好勁!我成日都想買魚翅瓜但都唔見, 好難搵我呢區。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又係咁,越想揾越揾唔到,無啦啦又會周圍都有。。。

      刪除
  8. 魚翅瓜整糕都俾你諗到, 犀利! 講真, 要我煮全素餐我諗我唔識煮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺煮全素餐,仲要唔太單調,係要多啲心思架

      刪除