我的網誌清單

2014年2月26日星期三

健康餐-牛油果三文魚飯

買咗條野生三文魚,要繼續製健康餐。


用了點黑椒、檸檬將魚焗熟,待稍涼,整塊皮可以撕開,再起肉。
三文魚肉多骨不多,起肉一點也不難。
有心機同時間嘅時候,我便會這樣做,畢竟味道會比現成買的好味。 

家中有熟牛油果,用了一部份三文魚整牛油果三文魚飯。

冇時間,當然用三文魚柳甚至罐頭都可以啦!


牛油果三文魚飯

食譜:

材料﹕
 
三文魚200g
牛油果半個切粒
紫菜1/4塊剪絲
白飯1碗


調味:
低脂沙律醬1湯匙
黑椒碎少許
檸檬汁數滴
鰹魚粉1/4湯匙
米醋1/2湯匙(我用咗蘋果醋)
水1/2湯匙
糖1/4湯匙


拌勺鰹魚粉、水、米醋及糖,加入白飯內拌勺,
三文魚弄碎,加入低脂沙律醬、黑椒碎及檸檬汁拌勺,加入3/4牛油果粒拌勺,
白飯上加上少許紫菜絲,鋪上三文魚牛油果,再鋪上餘下牛油果粒及紫菜絲。 


食時可以加入日式芥辣及豉油拌勺。

18 則留言:

  1. 兩樣都係我最愛食的,好味又健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛油果同三文魚好夾,做三文治都好味呀

      刪除
  2. 回覆
    1. 釀牛油果做頭盤真係好方便,又靚,請人食飯整都合適

      刪除
  3. 我地有新鮮三文魚賣,起埋肉都好平架。三文魚好好食,真係百搭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮魚我度唔多,要特登去魚市場買,同埋完全唔幫客劏,乜都唔做!
      BTW, 我都覺得英國買d三文魚好好食。

      刪除
  4. 你呢個太健康,唔啱我添.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 王子鐘意食,lur咗幾次,我就的起心肝自己起肉

      刪除
  6. 幾特別的整法, 好似好好味咁, 唔似好寡的健康餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多健康餐真係好寡架,要花啲心思整

      刪除
  7. 我們一星期食兩次三文魚,無骨的三文魚柳會照燒,有骨的三文魚塊會煮熟起肉
    可惜呢度無牛油果賣。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 三文魚有益,對大小豆好好呀。

      刪除
  8. 最近我都買咗幾罐魚,想話整沙律吃呢~~~

    回覆刪除