我的網誌清單

2014年2月3日星期一

涼拌麻醬海燕窩

之前收到了禮物,是一大包海燕窩,用了少許做成了涼拌麻醬海燕窩。
海燕窩口感清新爽脆,係大魚大肉之後嘅好朋友。


海燕窩即是珊瑚藻,亦即是日本嘅寒天,是一種價錢唔貴嘅天然食材,很多素食者會用到。 

海燕窩含膠原蛋白,對皮膚及腸道有益。海燕窩屬水溶性,纖維質含量高,亦含有豐富嘅礦物質如鈣、鐵、磷、鎂、鉀、硒和錳等。

海燕窩表面有很多的鹽份,用前要先洗淨,並以冷水浸泡1-10小時(視乎海燕窩嘅種類而定)。


浸泡後海燕窩會發大至6-7倍並呈透明狀,那已經可以用。 發好的海燕窩亦可放入膠盒,置於雪櫃,隨時備用。


海燕窩用途很多,做涼拌、粥、湯、果凍、糖水等都可以,要注意海燕窩有點像大菜糕的大菜絲,是會被煮溶的,熱食時不要煮,加入去伴吃便可做果凍當然要煮溶啦。


涼拌麻醬海燕窩

食譜:

材料﹕
海燕窩35g
日本藻少量
紅黃椒絲少量
甘荀絲少量


調味:
黑醋1湯匙
麻醬1湯匙
豉油1 1/2湯匙
1/2湯匙
麻油 1/2湯匙


浸泡海燕窩,瀝乾,有需要時要剪細,
浸泡日本藻30分鐘,瀝乾,
加入所有調味拌勺,
加入所有材料,拌勺,試味,
放雪櫃30分鐘至入  

12 則留言:

  1. 我見有人話放入果汁都OK喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,台灣人好似興咁架,類似整特飲

      刪除
  2. 回覆
    1. 我覺得似蒟蒻同昆布嘅混合體。

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢啲另類物資要靠外援架,我下次會叫人再帶俾我。

      刪除
  4. 我以為剩係用黎整甜品,用黎涼拌都ok wor!
    香港買好貴,反而美國平好多,我都叫左阿媽買返黎..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港買我已經覺唔貴,原來美國仲平!

      刪除
  5. 原來是外援,我都有大包海藻沙律,但入面的寒天跟你這個不同

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係咪有大包雜錦海藻,唔同顏色果d?
      我以前都有買日本產雜錦海藻呀,d寒天幼好多架。

      刪除