我的網誌清單

2014年2月14日星期五

冬日草莓

去土超見到士多啤梨做特價。王子係士多啤梨硬粉,梗係要買啦。
三包共1.5kg賣2歐,仲好香呀,冬天黎講,真係平到冇朋友。
呢種鮮紅同香氣令人心情愉悅呀!


士多啤梨王子就咁食都ok,但係我唔like呀。
我要食士多啤梨瑞士卷!
下午整咗一條,諗住俾個驚喜王子,做飯後甜品。
一條好容易被(王子)殲滅,(我)唔夠喉呀。。。

第二日王子放工,入屋唔係好似平時咁問候我,而係問有冇再整瑞士卷。。。
想做下實驗,改咗食譜同做法。
今次整大大條,仲係兩條!實夠食!大滿足!

今日情人節兼元宵,送上西門之貓情人節特別版,祝大家節日快樂!


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 我今日見洋超250g賣0.69歐,又係好香好紅

      刪除
  2. 我地聖誕節時的士多啤梨就最貴, 其他日子會平D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度超市鬥生鬥死,聖誕節啲嘢仲平過平時架

      刪除
  3. 瑞士卷裡面嘅士多啤梨咁足料,真係想1啖咬落去呀!

    回覆刪除
  4. 好平呀! 我啱啱買咗盒韓國既, 一盒都唔止2歐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 士多啤梨呢度夏天多又平,榴槤木瓜果啲就貴啦

      刪除
  5. 這裡有時都有$5加仔3盒士多比利, 但$2歐元, 就真係好平..... 不過好快爛的, 要快快食囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 士多啤梨真係易爛,一兩曰內要食哂呢

      刪除
  6. 我都好like 士多啤梨架 , 不過我老細唔like 搞到我都好少買嚟食 T^T

    回覆刪除
    回覆
    1. 士多啤梨我一般,王子係硬粉,夏天會狂食。。。

      刪除