我的網誌清單

2014年2月25日星期二

朱古力福袋

每次去outlet,我哋都會買朱古力福袋。
大大袋,價錢平,又有不同口味。
這裡的朱古力口味很多,仲經常有新口味。
最近我很喜愛吃呢三種味,不是新口味啦,唔知你食過未?


呢隻中間有oreo,好脆好香架。

呢隻食食下中間會有Raspberry汁流出,少少酸加上朱古力嘅香味。。。。

呢隻係海鹽味,朱古力中有粒粒嘅鹽,好特別。

呢隻都特別,係中伏式嘅特別。Wasabi加朱古力,說不出的奇怪。

你又鐘意食乜味嘅朱古力呢?講黎聽下,等我留意下有冇得賣先!

14 則留言:

  1. I tried 99 percent chocolate. Very special

    回覆刪除
  2. Wasabi古力想食喎。 搵日去Lindt專門店睇吓有冇。 

    回覆刪除
    回覆
    1. Lindt專門店我見仲有,我唔啱食,可能你啱呢

      刪除
  3. 紫色牛個隻我見過喎, 我家某人好鐘意食佢, 我就覺得甜到爆

    回覆刪除
    回覆
    1. milka純味我覺甜,呢隻加咗oreo我又ok,可能我食得甜咗?!

      刪除
  4. 回覆
    1. 我依家食多咗,不過只試新口味/特別啲嘅朱古力

      刪除
  5. 牛奶古力不是我杯茶,Lindt那隻海鹽古力我都有食過,好特別!有試過同一系列的chili味嗎?我最鍾意呢個系列的strawberry dark chocolate!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀!chili味正呀,你說得對!strawberry dark chocolate仲正呀!

      刪除
  6. 我好中意食朱古力架,薄荷係首選,其他酸尾尾既都幾中意!!好想試raspberry果款!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢度啲乜莓物莓朱古力都係好好味架,有機會要試下呀

      刪除