我的網誌清單

2014年2月6日星期四

免炸吉烈蝦醬雞翼

又係免炸糸列。
之前整咗吉烈蝦醬雞翼,唔使開油炸淨係焗都好脆。
冇用油炸,食完冇內疚後群症,又唔使諗啲油點算。


雞翼加咗蝦醬同魚露特別惹味,除咗做餸,用黎做小食送酒幾好架。


免炸吉烈蝦醬雞翼

食譜:

材料﹕
雞翼500g
麵粉6湯匙
水3-4湯匙

調味:
蝦醬1湯匙
魚露1湯匙
糖3/4湯匙
麵包糠1杯 


攪勺蝦醬、魚露及糖,加入雞翼醃20分鐘,
預熱焗爐至220度, 
攪勺水及麵粉至成漿,加入雞翼拌勺,
將雞翼放入麵包糠內,
再用匙羹上麵包糠,直接放在已鋪上錫紙的焗盤上,
用220度上層焗12-15分鐘,至表面香脆。

20 則留言:

  1. 我又係好怕炸嘢, 咁樣焗都脆就要試下啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 脆架,仲唔使自己煮,焗爐搞掂

      刪除
  2. 呢個真係好提議!我都好少好少會炸,真係太煩太多手尾跟

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 佢唔like蝦醬架,呢個我為自己而整架,但因為好脆似炸嘢,佢竟然食咗我一半!

      刪除
  4. 無內疚感之餘仲唔洗攪到個廚房油lam lam,好煮意!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 廚房油lam lam真係超可怕,我依家又無姐姐幫手呢。。。

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔好客氣,有機會試下啱唔啱食啦

      刪除
  6. 正呀, 唔洗開油鑊都可以倀到炸雞翼, 跟~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞,有機會試下啱唔啱食啦

      刪除