我的網誌清單

2014年2月15日星期六

球迷奇遇記

平時我好少見到警察架。
某天同王子外出,轉車時見到好多警察站在對面月台,大概有30個,唔知响度做乜。
跟住我哋四圍望,見到有幾個球迷,即係有賽事。
跟住有架火車到站,月台即刻好多人。。。


原來要將啲人分流。



其實成個月台好長,都有成6、7組人架。
球場站封咗,由呢個車站行到球場要成20分鐘,外面要全封路,仲有好多警察、警車、鐵馬同真馬守候住。
距離開場仲有排,啲球迷已經好興奮激動,不斷响個月台唱歌、嗌口號。
未比賽已經咁, 比緊賽時仲飲埋酒,仲容易失控。

我試過一次,可能爭出線啦,見到兩幫人開始互駡,啲警察好緊張,即刻着衫立武器做嘢。
見到呢啲場面我幾八都唔會埋去,即閃架,驚央及池魚受傷呀。

那邊箱王子卻表示,不滿自己啲血汗錢用咗响呢度。。。

13 則留言:

  1. 我好怕同D球迷同車,佢地好鬼嘈.

    回覆刪除
  2. 唔知幾時開始啲球迷借啲2睇波攪事,入場搜1輪,連水都話唔比帶住蓋入,睇波都幾麻煩嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然現場氣氛好好,但係真係有人特登攪事架

      刪除
  3. 最怕沙塵滾滾, 殺錯良民呀

    回覆刪除
  4. 啲球迷飲完酒仲癲啲添, 見到都要行開呀.

    回覆刪除
  5. D捧不同球隊的球迷好瘋癲,唔睇住可能又搞事

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁多人瘋癲起上黎,同暴動無異呢

      刪除
  6. 我喺電視睇波都成日見啲球迷搞事 ,又放煙花 又掟嘢都覺得好驚驚 , 妳哋仲係現場直擊更加驚心 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 現場驚驚架,因為真係好多人,癲起上黎,d警察攪唔掂架

      刪除