我的網誌清單

2014年2月12日星期三

單人餐 - 薑味鑊仔义燒飯、蝦醬辣椒炒菜

王子training,幾晚唔响屋企食飯又唔使帶lunchbox。
好似啲老闆唔响office咁,個人即刻hea哂,冇原動力正正經經煮飯。
食咗幾餐簡餐之後,有啲悶,的起心肝煮單人餐。


蝦醬辣椒炒菜,王子最討厭,趁佢唔响屋企先煮。

雪櫃一早醃定薑味义燒隨時備用,決定整义燒飯。
要節能,所以我唔會開成個焗爐焗一個人份量嘅义燒。
我整咗薑味鑊仔义燒飯。

义燒切薄咗先醃,咁會煮得快啲,全餐飯15-20分鐘可以食得,快過去美心架。
仲有一大份留第日煮,咁王子都有得食。

配南瓜蘑菇炆栗子。


薑味鑊仔义燒


食譜:

材料﹕
豬梅頭800g

調味: 
茄汁2湯匙
海鮮1湯匙
6湯匙 
生抽2湯匙
2湯匙
1湯匙
薑末1-2湯匙
水1杯 
 
 

豬梅頭切1寸厚,
將所有調味及1/2水,拌勺,加入豬梅頭拌勺入雪櫃醃1-2日以上,
燒熱易潔鑊,不用加油,加入豬梅頭略煎兩面,
加入調味汁液及1/2,加蓋, 用中小火煮豬梅頭8分鐘(中間要反1-2次)
開蓋熟及收汁

17 則留言:

  1. 我自從食過美心六寶飯俾雞腎, 已經唔會係個度買飯盒

    回覆刪除
  2. 我覺得自己煮除了衛生之外,味道更加好,真的是快靚正。

    回覆刪除
  3. 未試過咁整叉燒喎, 但一個人食咁整都好方便.

    回覆刪除
  4. 蝦醬辣椒炒呢款菜, 未試過喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 款菜本來冇乜味,用蝦醬辣椒炒好味好多架

      刪除
  5. 我唸用煮既方式應該比焗更入味更juicy!你成日都有好野出品!

    回覆刪除
    回覆
    1. 會似日式照燒,d肉會淋啲同juicy啲,不過就冇燶邊食lor

      刪除
  6. 我都鍾意煎,,,,,呢幾日我反而日日煮比屋企人吃,諗煮咩攪到我頭都大呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁凍都係煲仔飯、煲仔菜同打邊爐嘅世界呢

      刪除