我的網誌清單

2014年2月4日星期二

魚翅瓜花生烙

早前南瓜當造時,驚入冬後再見唔到,已經買了一些慢慢食。
其中有魚翅瓜,之前總是用來煲湯,今次用來煎烙。


煎烙一般會用地瓜粉,其實亦可用木薯粉(Tapioca Starch)。
煎烙口感煙韌,似食糯米糍嘅外皮,加入花生,會軟中帶脆呢。
如果買唔到魚翅瓜,用一般南瓜代替都一樣好味架,南瓜刨絲蒸熟便可備用。
家中冇葱所以我冇加,如果你喜歡可以加一點,會更香呢。
除了魚翅瓜,我最近也用過白蘿蔔、粟米及蝦來煎烙,都係好好味呢。


魚翅瓜花生烙

食譜:

材料﹕
魚翅瓜
地瓜粉/木薯粉5湯匙
花生30g
蛋1隻
水1-2湯匙


調味:
魚露2湯匙
1/5湯匙
白胡椒粉少許

魚翅瓜先蒸熟(約20-30分鐘),用义把瓜肉取出,
地瓜粉/木薯粉加入水及蛋拌勺,
加入調味、300g瓜肉花生
燒熱易潔鑊,加入少許油,加入適量魚翅瓜粉漿,煎至兩面金黃。


粉漿要盡快煎,不能久放啊。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 我之前都係咁,刻意就揾唔到,無心揾時佢就出現。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 外形似pancake,口感就煙韌似糯米糍

      刪除
  3. 回覆
    1. 扁身version我之前整過,過年就整個飽滿嘅

      刪除
  4. 多謝分享呀!南瓜買定係咪要放雪櫃儲存呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用報紙包放地窖就得啦,可以放幾個月甚至大半年

      刪除
  5. 那兩隻粉我呢度都無呀。。。。面粉可以嗎?想起韓國煎餅。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 烙要口感煙韌似糯米糍皮,所以要用那兩隻粉呀。
      面粉加蛋、水同鹽都整到韓國煎餅呀,不過韓國煎餅用面粉要多d油煎先好食。

      刪除