我的網誌清單

2014年2月13日星期四

免費慶生

王子問我想點慶生。
我想去個短假期,但王子嘅工作時間表唔容許噃,咁唯有留番响本地啦。。。
上網揾節目,無意中發現一糸列免費慶生嘅資料,連王子呢個土地人都唔知。
於是去咗其中一個地方免費慶生-Mineraltherme Böblingen。


屋企附近有大大小小嘅礦泉區,浸礦泉同飲礦泉水係本地人嘅一個習慣同文化,對皮膚同身體都好。

Mineraltherme Böblingen係其中一個礦泉浴,王子好鐘意呢個礦泉浴,話佢又大又正。

因為入面唔俾影相, 大家要透過連結睇相啦。

同日本唔同,啲水唔會太熱,話水太熱有危險,不同一樣有唔同溫度嘅池,亦有列明水嘅礦物質

其仲一區有啲似泳池,會着泳衣浸架。另一區係各類型嘅Sauna,呢區就係天體嘅。
不同時段亦會提供不同嘅水療運動,有啲係用黎復康或者治痛症架。

當然都有按摩、美容、餐廳等服務啦。

是日有個大驚喜,就係天黑後突然落大雪,我哋即刻衝出去花園個礦泉浴。
靜態雪景加温泉我試過啦,礦泉浴加埋雪花飄揚仲係第一次,雪花加上水同燈光折射,黑暗中啲雪花閃閃發光。
個身呢就浸住礦泉但頭頂係雪,個情景好攪笑。。。

20 則留言:

  1. 免費慶生>>you mean生日免費入場??
    落雪浸温泉正.

    回覆刪除
  2. 祝你生日快樂!^^
    又幾好喎, 有得免費慶祝生日, 仲係一d健康既活動!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你!係呀,仲唔使傷腦筋諗去邊。

      刪除
  3. 生日快樂呀!
    用浸温泉嚟慶生又幾好喎,仲要免費添!正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你!免費仲包足全日,好正!

      刪除
  4. 落雪浸溫泉,好浪漫呀~~~祝你生日快樂~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你!落雪浸溫泉真係個大驚喜呀

      刪除
  5. 有免費慶生咁正 ^^
    補祝妳生日快樂 , 身體健康 , 老公錫哂妳 ^^

    回覆刪除