我的網誌清單

2014年2月7日星期五

音樂的力量

仲有1份彈性炆牛筋腩。


南瓜是我家常用嘅食材, 用佢炆牛筋腩要煮多啲飯架。
先爆香洋葱粒同南瓜塊,再加入麵豉、老抽、生抽、糖及一份彈性牛筋腩,炆筋腩至完全軟淋,再焗一會等佢入味便可。


再加多碟菜便可以了。

昨日德國新聞有講呢段片,好多人讚個小朋友同佢爸爸。我真係未見過小朋友會咁樣,究竟係個小朋友响音樂領會方面特強,定係我低估咗音樂嘅力量!?。。。


10 則留言:

  1. he's sensitive to music. but I see something differently: The car seat straps are not fastened properly and the dad is filming on his phone while driving! this is danger!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲唔明:how do you tell the car seat straps are not properly fastened?

      刪除
  2. 有冇第三者喺車度拍攝架

    回覆刪除
  3. 爸爸真係危險駕駛呀, 小朋友會唔會其實係悶到喊呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係未見過小朋友咁,唔知係咪我少見多怪呢

      刪除
  4. 我都睇過條片, 覺得有啲唔合情理

    回覆刪除