我的網誌清單

2014年2月1日星期六

試新菜

某天試新菜-試新蔬菜。
Schwarzwurzeln (black salsifies)係冬天嘅蔬菜,有新鮮同包裝。新鮮嘅如柴枝,又瘦又長。
不是經常見到,也沒吃過,只知道被稱為「窮人的白露筍」,這當然是以前嘅事啦,現在兩者價錢都差不多。
某天見洋超大減價,又是真空包裝不用我清理,便買來試試。

是日任務是將一堆已經放久了、剩下的食材變成一餐飯。


做餡餅剩下了蘿蔔絲,加入蛋、地瓜粉和水做成蘿蔔絲烙。
這類型的食物很得我歡心,在家吃餎也沒外面的那樣多油!

用辣椒魚露點來吃。

有蔬菜要清,一堆九唔搭八嘅蔬菜,我選擇了做蕃茄紅酒燴雜菜。

總算完成任務,又可再入新貨!

16 則留言:

  1. Schwarzwurzeln只係食沙律食過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次食咋,都幾好喎

      刪除
    2. 沙律係齋撈Sauerrahm架 (你o個邊可能叫Saure Sahne)

      刪除
    3. 我哋兩個名都有人叫架,Schwarzwurzeln沙律我見過玻璃樽裝,用醋醃好咗打開食得,又係酸架。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我第一次見以為自己咁好彩買到鮮淮山呀

      刪除
  3. 我唔曉配搭,成日用剩尾擺到爛嘅菜,最終都要益大口仔呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個加啲蕃茄同上湯燴一陣就得啦,紅酒同香草就optional。

      刪除
  4. 外型有點似牛榜,那口感是怎樣?本身有味嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 本身冇乜香味但有甜味,好爽架有啲似食荀

      刪除